Varmo Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 (endret) Hei, her på Lostforumet føler jeg at vi har gode erfaringer med episodetråder. Jeg synes også at vi har funnet en god mal for disse trådene og jeg håper vi kan fortsette å følge disse, så vi kan holde en god og oversiktlig orden. Trådtittel: LOST [sesong]x[Episode] - "[Navn på episoden]" (USA) Første linje: Samme som trådtittel Andre linje: Her skal det bare diskuteres episoden [navn på episoden episoden], annen diskusjon og diskusjon om andre episoder skal taes i en annen "passende" tråd. Om du poster informasjon om episoden før den er sendt i USA, legg det i en spoiler. Har du ellers innvendiger til hva som bør være med blant informasjonen i førsteposten ta kontakt med trådstarter via PM. Tredje linje: Spoilertekst: [B]Trailer:[/B] [link] [B]Hovedperson:[/B] [Navn på person] [B]Forhåndsinfo:[/B] [Kort "referat" av hva som skal skje i episoden Her er malen som er brukt i tidligere episodetråder og håper vi kan fortsette å bruke denne, min personlige mening er at vi kan vente med å opprette episodetråder til torsdag formiddag/ettermiddag, slik at vi kan gjøre ferdig diskusjonen for den forrige episoden, og vi slipper i tillegg side på side med poster som: "Å som jeg gleder meg til denne episoden" osv. Har du meninger om ting som bør være/ikke være med i malen ta det her i tråden eller til meg på PM, brukere som er aktive i andre TV serie forum er selvfølgelig velkommene til å bruke denne malen som et utgangspunkt for episodetråder i "deres" forum hvis interessen er der. Endret 1. mars 2008 av Termometer Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Liten ting jeg lurer på: Hvorfor skal det stå USA i tittelen? Fordelen med en episode per tråd er jo at TV Norge-seere kan bruke tråden når den har gått på TV og fortsette diskusjonen. Lenke til kommentar
Kjakan24 Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Liten ting jeg lurer på: Hvorfor skal det stå USA i tittelen? Fordelen med en episode per tråd er jo at TV Norge-seere kan bruke tråden når den har gått på TV og fortsette diskusjonen. Grunnen er at Tv-Norge folk skal få 100% presis og tydelig informasjon. Med "USA" tag så skjønner alle at den tråden følger USA sendeskjema og derfor har Spoilers hele veien for Tv-Norge tittere. Lenke til kommentar
zonko Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 I malen står det flashback, skal vi endre det til flashforward? Vil anta det vil fortsette med det framover, at det flashet tilbake i denne episoden var vel bare en sideeffekt Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 29. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2008 (endret) I malen står det flashback, skal vi endre det til flashforward? Vil anta det vil fortsette med det framover, at det flashet tilbake i denne episoden var vel bare en sideeffekt Hva med å stryke flashback å bare kalle det hovedperson? Ellers så kan vi godt endre til flashforward, men har jo vært i hvertfall en episode med flashback denne sesongen, men kan også godt kalle det flashforward hvis det er det som det kommer til å bli mest av framover. Endret 29. februar 2008 av Termometer Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 1. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2008 Ok, da endrer jeg malen til det, hvis noen har spesielle invendinger så er det bare å si i fra, men regner med dette er greit for de fleste. Evt. kan trådstarter også tilpasse individuelt for hver episode, men det er vel opp til hver enkelt. Lenke til kommentar
zonko Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Hovedperson er vel den enkleste og beste løsningen. Mye av vitsen med en mal forsvinner vel litt om alle skal tilpasse? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå