Chiobe Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 (endret) Prosjekt: Drage PC Da er kommentartråd opprettet, kommenter i veg prosjekt tråd: klikk Endret 4. februar 2008 av Chiobe Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Link til selve prosjektet? Lenke til kommentar
Chiobe Skrevet 2. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2008 link til prosjektet, fikset. Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Komme til å følge med på dette, alltid vær svak for drage-motiver! Lenke til kommentar
DeathByDigital Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Nå snakker vi prosjekt etter min smak Synd du og "artisten" bor såpass unna hverandre. Få vedkommende inn i HW.NO så du og henne/han, kan begge gi oppdateringer? Lenke til kommentar
Chiobe Skrevet 3. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2008 Få vedkommende inn i HW.NO så du og henne/han, kan begge gi oppdateringer? Jeg kan prøve, men dårlig pc + lite bruk + dårlig nett gjør nok den saken vanskelig. Lenke til kommentar
Wrasko Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Blir morsomt å se dette ta form, håper dette prosjektet blir ferdig en gang Veldig unikt Lenke til kommentar
markusgs Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Dette blir nok interessant! Forresten, det heter kommentartråd, ikke kommentatortråd Lenke til kommentar
Chiobe Skrevet 5. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2008 (endret) Ny oppdatering: Klikk Endret 5. februar 2008 av Chiobe Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Fantastisk! Først trodde jeg du bare skulle klistre øynene på aluminiumsboksen du hadde der, og montere HW inni. Dette ser mye bedre ut! Gleder meg til fortsettelsen. Stå på Goscinny Lenke til kommentar
Chiobe Skrevet 5. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2008 Først trodde jeg du bare skulle klistre øynene på aluminiumsboksen du hadde der, og montere HW inni. Det kunne kansje se sånn ut ja, må huske å ordlegge meg bedre. Ellers er det greit å se at flere liker prosjektet. Kan vel også nevne at den mest sansynlig blir å finnne på TG. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå