Gå til innhold

MicroSDHC 8GB på SE W580i?

Amento

Anbefalte innlegg

Lest litt rundt og har funnet ut at W580i funker med 8GB minnekort. Jeg fant et 8GB minenkort hos Komplett.no, MicroSDHC, het det. Vet ikke hva som er forskjellen mellom MicroSD og SDHC, men det jeg lurer på er om et 8GB MicroSDHC kort vil funke med W580i? Noen som vet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vil dette funke til mobilen min?
I følge produsenten kan kortet fungerer mens Sony Ericsson sier den kun støtter 2GB.

Den fungerer garantert med 4GB siden K800i klarer det, men er usikker på om telefonen din klarer å lese mange nok adresser til å takle 8GB og om den i så fall gjør det noe særlig raskt (hvis ikke tar det sånn 20 minutter før alle artister dukker opp i MP3-spiller etter at du har satt inn kortet).

Mulig noen med W580i har prøvd 8GB?

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Hei igjen nå har eg testet 8GB i min Sony Ericsson W580i og det virket fint.

Minne kortet er da : Sandisk Memory Stick Micro 8GB (M2)

MEN!! Telefonen sier det er 4095MB når du ser på telefonstatusen men om du går inn på fiber behandling kan du se at det er nesten 8GB.

Så de som ikke vet helt sikker om 8GB virker på Sony Ericsson W580i nå vet dere det!

:)

Lenke til kommentar

Har ikke tatt inn så mye musikk enda men som det er nå syns ikke jeg at det går noe tregt. :)

edit

Glemte å skrive : mellom kabel å pc går det tregt så bør jo egentlig ha minnekort leser i pcen som kan lese minnekortet.

Endret av kris915
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...