ochi9le Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Hei, Skal kjøpe meg ny pc. Den skal mainly bare fungere, og kunne kjøre litt tunge applikasjoner, samtidig skal jeg ikke ha noen problemer med spill i det hele tatt. Skjerm/tastatur/mus er ikke med - ettersom ejg allerede har det. Er det noen som kunne ha kommentert oppsettet mitt? Hva er bra? Hva er dårlig? MSI K9N SLI Platinum,nForce 570 SLI,ATX, Socket-AM2,2xGbLAN,DDR2,Firew,2xPCI-Ex16 AMD Athlon 64 X2 6000+ 3.0GHz Socket AM2 2MB, BOXED m/vifte Apevia Jupiter, black with Window, 2x120mm Fans, LCD disp, (Without PSU) XFX GeForce 8800GT 640M 512MB XT GDDR3, PCI-Express 2.0, 2xDVI/HDCP, 640/1900Mhz Silver Power PSU, 600W, 120mm fan, Blue light, ATX/EPS, 2xPCI-E, 20/24pin Corsair TWIN2X 6400 DDR2, 2048MB CL5 Kit w/two matched CM2X1024A-6400 Dimm's Samsung DVD-brenner SH-S202H IDE Black OEM Western Digital Caviar SE16 500GB IDE ATA/100 16MB 7200RPM Total pris: 7236,- inkl mva, eks frakt. Noe jeg har glemt? Innvendinger? Takk, -eirik Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Trådstarter bes lese igjennom Retningslinjene for denne kategorien, som er tydelig nevnt i toppen av denne kategorien. Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå