Douglas Quaid Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Kva skal ein eigentleg med barn? Greitt nok at ein vil ha nokon etterkomarar, men er det verkeleg verdt det? Etter mitt syn er barn berre ein pest og ei plage. Når dei er små er det skriking døgnet rundt, og når dei er eldre vert dei stabeist som er umoglege å hanskast med. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Dette er sånt du forstår når du blir litt eldre og får litt andre verdier. Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 29. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2008 Dette er sånt du forstår når du blir litt eldre og får litt andre verdier. Det trur eg ikkje. Eg har høyrt om mange som angrar seg etter å ha fått barn. Og i og med at eg ikkje toler synet av småungar no, tvilar eg på at det kjem til å endre seg so drastisk. Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Nå valgte ikke jeg å få barn....det kom liksom bare...hehe Men i det sekundet jeg hadde klippet over navlestrengen så var jeg far med stor F! Før det så hadde jeg heller aldri vært særlig glad i barn, men skal si det endret seg kjapt;) Men ettersom du selv er eller har vært sta og umulig å hanskes med så skjønner jeg deg godt:) Lenke til kommentar
Evil Eye Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Nja, er jo også en fin måte å ikke la staten få kloa i dine opparbeida midler den dagen et tre faller i skogen. hehe Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 (endret) Det er det perfekte alibi for at du gjør noe meningsfylt, vel.. mange foreldre liker å tro det når man forholder seg til de som ennå ikke har formert seg. Endret 29. januar 2008 av Ba'al-Sebul Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Jeg har aldri hørt om noen som angrer på at de har fått barn. Og de som evnt. angrer på at de fikk unger er ikke riktig vel bevart, etter min mening. Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 29. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2008 Jeg har aldri hørt om noen som angrer på at de har fått barn. Og de som evnt. angrer på at de fikk unger er ikke riktig vel bevart, etter min mening. Foreldra mine angrar Lenke til kommentar
aspic Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Det seier berre mest om deg. Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 29. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2008 Det seier berre mest om deg. Dei har ikkje sagt det sånn direkte, men eg trur eg veit kva dei tenkjer somme tider. Dessutan er eg eit sjølvstendig individ som tek vare på meg sjølv. Vil eigentleg ha so lite med dei å gjer som mogleg. Men dei vil visst framleis styre livet mitt. 1 Lenke til kommentar
dhjerp Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Det seier berre mest om deg. Dei har ikkje sagt det sånn direkte, men eg trur eg veit kva dei tenkjer somme tider. Dessutan er eg eit sjølvstendig individ som tek vare på meg sjølv. Vil eigentleg ha so lite med dei å gjer som mogleg. Men dei vil visst framleis styre livet mitt. Eeh, du er ikke en tenåring som synes alt med foreldra er bare teit? Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 29. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2008 Det seier berre mest om deg. Dei har ikkje sagt det sånn direkte, men eg trur eg veit kva dei tenkjer somme tider. Dessutan er eg eit sjølvstendig individ som tek vare på meg sjølv. Vil eigentleg ha so lite med dei å gjer som mogleg. Men dei vil visst framleis styre livet mitt. Eeh, du er ikke en tenåring som synes alt med foreldra er bare teit? Synest ikkje alt er berre teit, men i og med at eg er sopass gamal som eg er (16 år), kunne dei vere litt mindre kontrollerande. Lenke til kommentar
Battone Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Er ikke alle som ønsker å få barn.. Jeg ønsker det ikke. Jeg hater de små krypa.. Stygg er dem og. Min søster ble litt fornærmet da jeg sa det om den nyfødte. Jeg er for ærlig, men spør du meg så forvendt et ærlig svar.. 31 år er jeg blitt og dette har ikke forandret seg.. Hadde jeg fått en slik møkkaspreder ved et uhell så hadde jeg sikkert forsøkt å bli verdens beste far, men så lenge jeg kan velge så velger jeg selvsagt ikke å få et lite krapyl.. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 dette forandrer seg når dere får barn. er 25 år å har 2 gutter på 2 og 3 år. det beste i verden er å få barn men mye bekymringer er det og Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Du kommer til å endre standpunkt! Jeg var som du da jeg var 16. Ville ikke ha innblanding, trodde jeg var VELDIG mye mer voksen enn det jeg var, og var ikke glad i barn. Synspunktene har endret seg underveis - Det er jo slik som skjer. Trolig også for deg Lenke til kommentar
Battone Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Det er det alle foreldre sier. Selvsagt ville man forandret mening om man fikk barn selv, men som sagt; som det intelligente vesen man er så kan man unngå å få barn om man vil det. Det store flertall her i verden ønsker å øke befolkningstettheten, føre "sine" gener videre. Det er ikke noe galt i det, men det er faktisk helt naturlig å ikke ønske dette og. Ja, jeg er enig i at mange forandrer mening i løpet av 20-årene, og er man i et forhold der barn er et naturlig steg så hvorfor ikke, men jeg skjønner ikke helt hvorfor samfunnet skal "tvinge" mennesker til å poppe ut flere barn enn strengt tatt nødvendig.. Min mening er rett og slett at 1 unge er en for meget.. Lenke til kommentar
Eldritch Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Hm. Jeg er snart 24, og kan ikke si jeg føler det minste behov for å noen gang få barn. Verden er allerede overbefolket, så jeg kan ikke akkurat påstå at jeg synes det er nødvendig å produsere enda flere mennesker. Dessuten, jeg har ikke noe ønske om å sørge for at et barn blir født til en verden og et liv jeg ser på som stort sett meningsløs(t) og uten noen spesiell verdi utover den vi selv måtte finne på å gi den. Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 30. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2008 Der kan alle sjå. Det å få små skrikarungar er ikkje noko poeng i! Er jo ein del som er einige med meg Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 hadde vært en morsom verden visst alle tenkte som deg. 0 folk:) Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 30. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2008 hadde vært en morsom verden visst alle tenkte som deg.0 folk:) Då hadde i alle fall ikkje verda vorte overbefolka, og det hadde vore nok mat til alle! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå