abene Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Tilbudet av ulike typer forelesninger og opplæring er stort på nettet. Les mer Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 bra artikell ^^ kommer til å lagre denne i favoritter å bruke den masse framover Det jeg lurer på er viss man tar nettstudier fra høgskole etc, trenger man da studiekompentase ? Lenke til kommentar
Gladideg Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Jeg har brukt www.lynda.com i 3 dager nå for å lære meg Javascript, og jeg må si meg veldig fornøyd. Godt videomateriale, med gode instruktører. Koster ca 20$ i måneden for tilgang til alt innhold, noe jeg syntes er veldig lite ift. kvalitet og kvantitet. Lenke til kommentar
Langtind Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Jeg er fortiden fulltids-fjernstudent ved HiST, Informatikk - Informasjonsbehandling (ligger vel på en eller annen måte under NVU tror jeg). Nå har jeg en utdannelse fra før og familie, og da er denne formen for studie helt konge. Man kan tilpasse studiehverdagen som man selv vil, og dermed får man en fin mulighet til å bruke tiden som man ønsker. Jeg søkte opptak via Samordnet opptak, så det koster meg kun vanlig semesteravgift (ca 600 i semesteret). For å komme inn på dette studiet kreves det studiekompetanse + 2MX/MY (om jeg ikke husker feil). Et lite tips vil jeg komme med vedrørende nettstudie, man må være strukturert. Det er ingen som følger deg opp / "passer på deg", så du styrer det meste selv. Men klarer du det, har jeg ingen problemer med å anbefale en slik studiehverdag. Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 bra artikell ^^ kommer til å lagre denne i favoritter å bruke den masse framover Enig, veldig bra artikkel. Lagt til i favoritter. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Woog. Nå har man iallefall noe å gjøre på nattevakta ^^ Lenke til kommentar
idos Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Kan anbefale HIST , tok 4 fag der i 2007 og er veldig godt fornøyd. Flott at en kan få ta eksamen på lokal skole... Lenke til kommentar
farballa Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 The teaching company har en god del gode forelesninger. Selv så har jeg hatt god nytte og underholdning av forelesninger innenfor verdenshistorie Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Kult, det var noen jeg ikke visste om her Har selv fulgt med på MIT OCW sine forelesninger i Algorithms & Datastructures før, ellers har jeg ikke sett mye på dem. Lenke til kommentar
ves80 Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Hei, dere har glemt Norges nest største nettundervisningstilbyder, BI Nettstudier. Fra studievalg.no: "BI har lang erfaring med fjernundervisning og har tilbudt studier på nett siden 1996. BI Nettstudier er i dag Norges største tilbyder av nettbasert utdanning innen økonomisk-administrative fagområder og blant Europas ti største tilbydere av nettstudier." Skolens hjemmeside: http://bi.no/nettstudier Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Amendor har noen kule små greier på http://forelesning.no/ også, btw. Lenke til kommentar
Unreal_ Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 En informativ og meget bra artikkel, gratulere HW.no dere har klart å gitt meg noe eg ikke viste fra før. /impressed. Lenke til kommentar
odegard Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Disclaimer: jeg er vevredaktør på HiST. Avdeling for informatikk og e-læring ved Høgskolen i Sør-Trøndelag har 70 nettbaserte fag. Jeg har meldt meg opp til et fag om ITIL som begynner i disse dager. All undervisning foregår på nett. Det er dog en skriftlig eksamen på tre timer som holdes i Trondheim. Lenke til kommentar
Gyui Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Viktigste, beste og mest interessante artikkel på hw.no noensinne. (Nei, jeg overdriver ikke.) Lenke til kommentar
Langtind Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Det er dog en skriftlig eksamen på tre timer som holdes i Trondheim. Eventuelt om du holder til i andre deler av landet kan du ta den på den lokale skolen. For oss i Oslo er det Folkeuniversitetet i Asker som er stedet for avleggelse av eksamner. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Viktigste, beste og mest interessante artikkel på hw.no noensinne. (Nei, jeg overdriver ikke.) Når programmer.no, overklokking.no og sourcecode.no enda var aktive.. så var det faktisk litt kvalitet over produksjonene til hardare-nettverket ! Denne artikkelen er et steg i riktig retning, tilbake til den gode gamle standarden. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Dere glemte den viktigste: http://www.youtube.com/user/hotforwords Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 www.learncpp.com <- Den beste plassen å lære C++ programmering Lenke til kommentar
Supreme P. Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Første gang jeg leser noe "ordentlig" på Hw.no, istednfor annonsering/lansering/reklame..... Lenke til kommentar
vifteovn Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Kan på det varmaste anbefala MIT sine forelesningar om mekanikk og om elektromagnetisme med Walter Lewin, dei er ekstremt lærerike. Dei fints på youtube og itunesU. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå