Gå til innhold

Oppdaging av ein ny rett


Anbefalte innlegg

Litt tidlegare i kveld stod eg i kjøleskapsdøra og lurte noko forferdeleg på kva eg skulle ete. So fekk eg ein glimrande idé. eg skulle improvisere litt, og lage ein ny rett! Denne oppdaginga vil eg dele med alle andre her på forumet.

 

Du treng:

Rista brødskjeve (eg brukte kneip)

Smør

Sprøsteikt lauk

Parmesanost

Skinke eller salami

Kvitost

 

Det fyrste du gjer er å skjere opp ei skjeve som du har ned i brødristaren. Når denne er ferdig, smører du på litt smør.

Deretter tek du på sprøsteikt lauk, og legg det i eit lag som dekkjer heile skjeva. So kan du drysse på litt parmesanost. No er det litt opp til deg sjølv kva for pølsepålegg du likar, men eg brukte i alle fall salami og skinke. Det siste du tek på er nokre skjever kvitost. Eg vil tru ein kan pynte med litt kruspersille eller noko slikt òg, men det hadde ikkje eg.

 

Bon Appétit :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
kreativ og nyskapende er vel å ta i...

er ikke skjeldent jeg har spist det samme, uten parmesan da, men det er fordi jeg skjeldent har det tilgjengelig.

 

god gammeldags toast er vel mer treffende :)

 

Nei det synest eg ikkje var for mykje teke i. Og vanleg toast er ut. Toast er so keisamt å ete. Denne retten eg har laga har ein nydeleg konsistens, som er mykje meir spanande enn vanleg toast.

Lenke til kommentar
kreativ og nyskapende er vel å ta i...

er ikke skjeldent jeg har spist det samme, uten parmesan da, men det er fordi jeg skjeldent har det tilgjengelig.

 

god gammeldags toast er vel mer treffende :)

 

Nei det synest eg ikkje var for mykje teke i. Og vanleg toast er ut. Toast er so keisamt å ete. Denne retten eg har laga har ein nydeleg konsistens, som er mykje meir spanande enn vanleg toast.

 

Kan sikkert være kreativt og nyskapende for en som har liten erfaring med matlagning, men for oss som har raspet noen kilo parmesan, stekt noen sekker løk, rista noen favn med brød er ikke dette spesielt krativt og nyskapende. Vær nå ydmyk nok til å se det da. Godt er det uansett.

Lenke til kommentar
Greit. Jeg har en anelse om at din erfaring er proporsjonal med min vilje til å tro deg.

Men ok, det hører til ungdommen å være påståelig og uten vilje til å høre på erfarne fjellfolk.

 

Erfarne fjellfolk :tease: Eg bur 130 m over havet. Du?

 

Lagde forresten den gastronomiske retten min i dag igjen. Mmm...du kan tru det var godt!

Lenke til kommentar

Denne diskusjonen tar vel litt av i gal retning?

 

Matretten din er dessverre ikke i nærheten av å være så unik som det du kanskje tror. Det er en del av oss her på forumet som har lengre fartstid innen matlaging enn det du har. I essensen har du lagd en variasjon av et ostesmørbrød.

 

Kudos skal du ha for at du i en alder av 16 tør å eksperimentere. Fantastisk at ungdommen ser opp fra Pizza-eskene fra Stranda lenge nok til at de ser det finnes alternativer.

 

Retten din er sikkert god den, også for oss som bor 280 meter over havet ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...