Gå til innhold

Hvilken nettleser er best? Hvorfor?

JFM

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvilken*

Tre ord: Smak og behag.

Jeg brukte feil spørreord. Nå går verden under!!!

Grunnen til at jeg brukte feil ord er pga: På min dialekt ville det blitt "Korssn nættlesar e bæst?"

Korssn = Hvordan

Endret av JFM
Lenke til kommentar

Jeg bruker Opera men synes det er ustabilt og alt for mye minnebruk (460mb her om dagen). Har også følelsen at Internet Explorer er raskere på vising av enkle sider, søket kommer så mye raskere i andre nettlesere. I tilleg er det veldig] irriterende når den skal bruke harddisken så jævlig mye. Skriver inn adresse, den viser bare halve, men jeg skriver den ferdig likevel. 10 sekunder senere laster den nettsiden.

Lenke til kommentar

Likte Firefox best før, men da skolen fikset på skolenettverket var det bare Explorer som virket så jeg ble etter hver vant til det.

Liker fortsatt Firefix best, men har ingenting i mot Explorer.

Opera har jeg bare hørt om og aldri prøvd. Har hørt mest flaming, noe som setter Opera i negativt lys, men jeg ser uansett ingen grunn til å bruke 3 nettleserer.

Lenke til kommentar

Les linkane Torbjørn T. viser til. Det er ikkje så mykje nytt som skjer på nettlesarfronten, så litt eldre trådar er framleis aktuelle. Som mange alt har sagt vil dette uansett i stor grad vere avhengig av smak og behag.

Denne tråden blir stengt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...