Gå til innhold

Erfaringer med bZerk PSU


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Regner med det er samme som jeg har.

 

Joda fungerer godt den. Har gått trutt og jevnt i snart to år på en maskin som står på i snitt 4 timer døgnet (gjetning).

 

Men nå skal det da sies at jeg er snill mot den, spiller skjeldent lenge om gangen.

 

Maskinen ellers er en:

HK: LANPARTY UT nF3 ULTRA-D

GPU: NVIDIA GeForce 7800 GS (256 Mb)

Og 3 harddisker, 40 - 160 og 500 Gb.

 

Har ennå ikke bestemt meg for om jeg skal la det være en fordel med to vifter istedet for én. På den ene siden så flytter den mer luft, men det går på bekostning av støynivå. Men så er det jo slik at man kan regulere ned hastigheten på viftene (skruen påvirker begge viftene) og på laveste fart så er det ingen problem med bråk, det drukner i harddiskstøy uansett :roll:

Endret av geir__hk
Lenke til kommentar

Fraråder deg å kjøpe bZerk,500W, Aluminium den er laget av YoungYear som er en meget dårlig OEM produsent av strømforsyninger.

 

Se på denne testen av en 500w YoungYear laget Apevia ATX-AS500W-BL på HardOCP som begynte å smelte ved 75% belastning.

 

Kjøp heller en Corsair VX 450W

som er en meget støysvak strømforsyning av topp kvalitet.

 

Test av Corsair VX 450W på HardOCP.

Endret av LAEN
Lenke til kommentar
Fraråder deg å kjøpe bZerk,500W, Aluminium den er laget av YoungYear som er en meget dårlig OEM produsent av strømforsyninger.

 

Se på denne testen av en 500w YoungYear laget Apevia ATX-AS500W-BL på HardOCP som begynte å smelte ved 75% belastning.

 

Kjøp heller en Corsair VX 450W

som er en meget støysvak strømforsyning av topp kvalitet.

 

Test av Corsair VX 450W på HardOCP.

 

 

Ok, da skal jeg ikke ha den. Har faktisk tenkt litt på Corsair VX 450W.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...