Gå til innhold

Nominer Årets Moderator 2007

Årets moderator  

67 stemmer

1. 1. Hvem var årets moderator i 2007?

• Aasgaard
      2
    • Aetius
      3
    • agvg
      2
    • Alastor
      12
    • am3k
      2
    • arehei
      3
    • ATWindsor
      2
    • Blib
      2
    • b-real
      19
    • cun
      11
    • darkness|
      3
    • Dinsdale
      3
    • Dotten
      19
    • el-asso
      2
    • enden
      3
    • fredrik
      10
    • Haraldson
      3
    • Heilage
      8
    • Ilpostino
      9
    • jankee
      2
    • jarmo
      16
    • JohndoeMAKT
      4
    • Kenneth Dammyr
      2
    • KVTL
      5
    • macfjott
      3
    • Marvil
      3
    • Mathiassky
      2
    • Patience
      2
    • Psilocybe
      4
    • Remerser
      2
    • Rikky
      2
    • Robbiedeluxe
      3
    • siDDis
      3
    • Simen1
      20
    • Skagen
      9
    • Snorre
      10
    • SnowDog_
      4
    • Super8
      3
    • TCi
      3
    • ^Th0mas^
      3
    • tom waits for alice
      24
    • TST
      4
    • ttt
      6
    • übergoliath
      3
    • Ueland
      6
    • wh1te
      3
    • Zeph
      15

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Oi... Her var det flere jeg kunne nevnt.

Cun har gjort en god jobb i kulturdelen så han må nevnes. Jarmo, b-real, fredrik, alastor og KVTL er alle navn som også bør nevnes. I tillegg til TWFA selvfølgelig.

Men min nominasjon går faktisk til Zeph. Han har vist en utrolig tålmodighet ved å stadigvekk prøve å rydde opp i helse, seksualitet og samlivsdelene. Dette er kategorier som er overfylt av troll og spam og derfor må det være et ordentlig slit. Men Zeph har ikke gitt tegn til å gi opp og det bør han få kudos for.

Alastor har også moderert en del i nevnte kategorier, men det er zeph som er den jeg har lagt best merke til. :)

edit: Hadde glemt et ord

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Oi... Her var det flere jeg kunne nevnt.

Cun har gjort en god jobb i kulturdelen så han må nevnes. Jarmo, b-real, fredrik, alastor og KVTL er alle navn som også bør nevnes. I tillegg til TWFA selvfølgelig.

Men min nominasjon går faktisk til Zeph. Han har vist en utrolig tålmodighet ved å stadigvekk prøve å rydde opp i helse, seksualitet og samlivsdelene. Dette er kategorier som er overfylt av troll og spam og derfor må det være et ordentlig slit. Men Zeph har ikke gitt tegn til å gi opp og det bør han få kudos for.

Alastor har også moderert en del i nevnte kategorier, men det er zeph er den jeg har lagt best merke til. :)

Ikke rart du har merket deg Zeph. Selv om han ikke har vært moderator gjennom hele 2007 så er han suveren i antall utførte (registrerte) moderatorhandlinger. Han er en stor ressurs for dette forumet. Kan også nevnes at Jarmo som alltid står på "overalt" (han er topper "all-time" listen ganske suverent). Alastor står også på i samfunnsdelen og forbrukerdelen, ttt er god å ha i spilldelen sammen med TCi, TWFA er en uvurderlig ressurs internt. Cun har virkelig stått på i musikkdelen og Johndoemakt har sikkert fikset mange dårlige emnefelt der ute. Merker også gått til nye ansikter som ilpostino, Skagen, KVTL, fredrik, Haraldson osv, selv om også gamle travere som Psilocybe, Jankee og macfjott fortsatt står på. Med et team på rundt 40 moderatorer er det vanskelig å velge kun en kandidat, for det er som et fotballag hvor man utfyller hverandre veldig godt. Er endel moderatorer som også moderer mye "i det stille" uten at man legger særlig merke til det, selv om det de gjør virkelig er med på å gjøre forumet bedre.

Uansett skal alle moderatorer ha stor takk, for uten dem så ville vi ikke kunne hatt noe forum. Det er et stort ansvar å drive et så stort forum som dette, både opp mot god presseskikk og norsk lov, så det er flott å vite at brukere ønsker å stå på slik at vi kan tilby et forum. Vil jo ikke at det skal gå som NRK sitt Grand-Prix forum (ble nedlagt fordi man ikke klarte å redigere det). :)

Lenke til kommentar

Tror ikke jeg vil nominere noen spesielt. Slutter meg derimot til Dotten og la7dfa.com som synes moderatorene ved diskusjon.no gjør en skikkelig bra jobb! Dette er det desidert beste forumet jeg har vært på. Veldig mye skyldes den gode jobben som gjøres blant moderatorer og forumledelse! Stå på videre :)

Endret av Aldrack
Lenke til kommentar
..og Johndoemakt har sikkert fikset mange dårlige emnefelt der ute.

Haha, det er bra at noen tar ansvar og får slike driftskritiske oppgaver gjort. Jeg har også stengt et par poster i testposter-kategorien når trådstarter var ferdig å teste, og emnetitler med kun store bokstaver har jeg også tatt meg av minst tre-fire ganger.

Lenke til kommentar
er det noen grunn til å ikke nominere alle moderatorene? hvor mange er dere egentlig?

Vi har jo fint plass til alle i egen poll egentlig. Kunne jo vært like greit å slenge alle opp, i tilfelle noen kommer over nomineringen for sent til å nominere noen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...