thunstop Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 (endret) hei. plutselig en dag så forsvant task manageren og når du trykker ctrl + alt +del så kommer det ikke opp noe. bare andre muligheter . i control panle sier den at administratoren har disabled task manager. er det noen som vet hvordan og fikse dette. EDIT: #løsningen# [som Jyztrik fortalte om :] fulgte denne linken og gikk på hkey_user så gikk jeg gjennom alle som var i den til jeg fant disable task manager siden den linken er for xp så er det som regel forandra på noen av navna i registre så vis ikke den ligger der den skal ligge i følge linken så let gjennom alle userne , eller spør meg om hjelp , pm eller post her Endret 24. januar 2008 av thunstop Lenke til kommentar
RMBB Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 (endret) hei. plutselig en dag så forsvant task manageren og når du trykker ctrl + alt +del så kommer det ikke opp noe. bare andre muligheter . i control panle sier den at administratoren har disabled task manager. er det noen som vet hvordan og fikse dette. #bilde kommer snart# Synes du kunne googlet litt før dette inlegget Men sjekk denne tråden.. Eller denne: Er for Xp men kan jo hende den kan hjelpe edit: Fra Microsoft Endret 24. januar 2008 av Jyztrik Lenke til kommentar
thunstop Skrevet 24. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2008 ja skal prøve det .. er litt kjapp til å poste noen ganger , vet at jeg alltid får hjelp her så. hadde litt dårlig tid til å vente for jeg flytter så jeg mister internetten i 1 uke så måtte bare finne ut det Lenke til kommentar
RMBB Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 ja skal prøve det .. er litt kjapp til å poste noen ganger , vet at jeg alltid får hjelp her så. hadde litt dårlig tid til å vente for jeg flytter så jeg mister internetten i 1 uke så måtte bare finne ut det Funket noen av dem? Isåfall hvem av dem? Litt interresannt og vite;) Lenke til kommentar
thunstop Skrevet 25. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2008 (endret) Funket noen av dem? Isåfall hvem av dem? Litt interresannt og vite;) vis du hadde skjekket over der jeg har redigert litt så skrev jeg om hvordan jeg fiksa det EDIT: #løsningen# [som Jyztrik fortalte om :] fulgte denne linken og gikk på hkey_user så gikk jeg gjennom alle som var i den til jeg fant disable task manager siden den linken er for xp så er det som regel forandra på noen av navna i registre så vis ikke den ligger der den skal ligge i følge linken så let gjennom alle userne , eller spør meg om hjelp , pm eller post her Endret 25. januar 2008 av thunstop Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå