birdy113 Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 begynner norge og bli kommunistisk? USA sier vi bygnner å bli Rød Si din menig Selv mener jeg JA Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 7 skrivefeil, dårlig tegnsetting, og latterlig tema. Hvor sier USA vi begynner å bli røde? USA er røde nå, republikansk røde. Lenke til kommentar
Nordmakt Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 begynner norge og bli kommunistisk? USA sier vi bygnner å bli Rød Si din menig Selv mener jeg JA Norge har vært temmelig rødt de siste 70 årene. Jeg tror absolutt glastnost og perestrojka hadde vært bra her i landet. Har blant annet venner som er blitt truet med å bli kastet ut fra skolen fordi de hadde "feil" meninger. Lenke til kommentar
birdy113 Skrevet 23. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2008 7 skrivefeil, dårlig tegnsetting, og latterlig tema. Hvor sier USA vi begynner å bli røde? USA er røde nå, republikansk røde. her har vi et eksemperl på en reaksjon av en halv kommunist for det 1 har jeg skrive vansker*er du i mot det kan du kommer her fysisk* er så drit lei av de kommetarene USA er Capitalistisk deluxe Lenke til kommentar
Gjest Slettet+12341842 Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 begynner norge og bli kommunistisk? USA sier vi bygnner å bli Rød Si din menig Selv mener jeg JA Norge har vært temmelig rødt de siste 70 årene. Jeg tror absolutt glastnost og perestrojka hadde vært bra her i landet. Har blant annet venner som er blitt truet med å bli kastet ut fra skolen fordi de hadde "feil" meninger. Hvis de var kommunister eller facister så var vel det vel og bra Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 (endret) 7 skrivefeil, dårlig tegnsetting, og latterlig tema. Hvor sier USA vi begynner å bli røde? USA er røde nå, republikansk røde. her har vi et eksemperl på en reaksjon av en halv kommunist for det 1 har jeg skrive vansker*er du i mot det kan du kommer her fysisk* er så drit lei av de kommetarene USA er Capitalistisk deluxe Hva er en halv kommunist? Vel, du kunne tatt deg lengre tid til å formulere deg bedre. Hvis du hadde ønsket. Siden du ikke gadd det. Så ønsket du jo ikke noe reell debatt. Endret 23. januar 2008 av Rampage Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Norge er blant de mest sosialistiske landene i verden, det er langt fra nyheter. Det har også vært det beste landet å bo i i verden de siste fem årene. Ser du sammenhengen? Alexandre andre: sett i signaturen din at du har dysleksi, så ser du de kommentarene forsvinner. Lenke til kommentar
birdy113 Skrevet 23. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2008 7 skrivefeil, dårlig tegnsetting, og latterlig tema. Hvor sier USA vi begynner å bli røde? USA er røde nå, republikansk røde. her har vi et eksemperl på en reaksjon av en halv kommunist for det 1 har jeg skrive vansker*er du i mot det kan du kommer her fysisk* er så drit lei av de kommetarene USA er Capitalistisk deluxe Hva er en halv kommunist? Vel, du kunne tatt deg lengre tid til å formulere deg bedre. Hvis du hadde ønsket. Sine du ikke gadd det. Så ønsket du jo ikke noe reell debatt. Halv kommunist kan du se på de som styrer nå er alt for høye skatter og avgifter Vist vi hadde hatt lave skatter og avgifter, hadde vi hatt mer arbeidsplasser mindre fattigdom og bedre liv SKjønner du pointe Røde parti i dag ødlegger dette med og dele pengene med alle som de ikke gjør, skolene er blitt dårligere, for lite politi osv Norge er blant de mest sosialistiske landene i verden, det er langt fra nyheter. Det har også vært det beste landet å bo i i verden de siste fem årene. Ser du sammenhengen? Alexandre andre: sett i signaturen din at du har dysleksi, så ser du de kommentarene forsvinner. hehe går i slekten kan ikke for det Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Så vi er også halve kapitalister da? Siden vi befinner oss midt i mellom? Oh yes, vi kan være halvt mye rart med slike definisjoner. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Halv kommunist kan du se på de som styrer nåer alt for høye skatter og avgifter Vist vi hadde hatt lave skatter og avgifter, hadde vi hatt mer arbeidsplasser mindre fattigdom og bedre liv SKjønner du pointe Røde parti i dag ødlegger dette med og dele pengene med alle som de ikke gjør, skolene er blitt dårligere, for lite politi osv Bullshit. Lenke til kommentar
Nordmakt Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Hvis de var kommunister eller facister så var vel det vel og bra Fascister er, med sin god disiplin, mønster-elever. Det er elever med kommunistiske og liberalistiske meninger som skaper uro og bør kastes ut. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 OK, den tråden her er nå offisielt epic fail. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Nå er det vel ikke en hemmelighet at den røde regjeringen vi har nå liker å ha innføre høyere avgifter. Men om Norge er hel kommunsitisk er nok ikke sant, jeg vil heller si at vi heller mer og mer vekk fra kommunismen enn det vi har vært. Husk at det ikke var mange årene siden det var stort å reise til leirskole i øst- tyskland. Barne Tv var full av øst- europeisk barne tv osv. Men det skal dog understrekes at landet offisielt politisk er sosialistisk. Om dette er den perfekte situasjonen er dog en annen diskusjon. Lenke til kommentar
toysegutten Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Hvis de var kommunister eller facister så var vel det vel og bra Fascister er, med sin god disiplin, mønster-elever. Det er elever med kommunistiske og liberalistiske meninger som skaper uro og bør kastes ut. "Ja, la oss kaste ut kommunister fra skolen. Også må vi opponere mot kommuniststaten Norge!". Ja, jeg ser min egen stråmann. Men jeg føler likevel kommentaren var på sin plass i denne "debatten". Jeg er mot likebehandling i enhver situasjon. Men å kaste ut avvikere fra skolen simpelthen fordi de har et annet syn på samfunnet enn en selv... NEI! Lenke til kommentar
birdy113 Skrevet 23. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2008 var kanskje litt overdrevet med kommunistisk da, men halv kommunister sitter i styre er selv capitalist ung. jeg begynnyer og bli mektig lei av Rød grønne ska tømme lommebokene våre *70 % av lønnen går til Skatt og avgifter* Industrier i norge sliter, vi klarer ikke engang å produsere en sikklig bil Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 var kanskje litt overdrevet med kommunistisk da, men halv kommunister sitter i styreer selv capitalist ung. jeg begynnyer og bli mektig lei av Rød grønne ska tømme lommebokene våre *70 % av lønnen går til Skatt og avgifter* Industrier i norge sliter, vi klarer ikke engang å produsere en sikklig bil Det tror jeg ikke vi hadde klart uansett. Vi har ikke grunnlaget for det. Vi kan produsere deler som en del av en horisontal produksjon. Men en egen bilproduksjon klarer vi ikke. Vi har ikke grunnlaget for å bli en sterk kapitalistisk industristat. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Norge er ikke et industriland. Norge er et tjenesteytende land med fisk og oljeeksport. Hva forventer du? Lenke til kommentar
birdy113 Skrevet 23. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2008 var kanskje litt overdrevet med kommunistisk da, men halv kommunister sitter i styreer selv capitalist ung. jeg begynnyer og bli mektig lei av Rød grønne ska tømme lommebokene våre *70 % av lønnen går til Skatt og avgifter* Industrier i norge sliter, vi klarer ikke engang å produsere en sikklig bil Det tror jeg ikke vi hadde klart uansett. Vi har ikke grunnlaget for det. Vi kan produsere deler som en del av en horisontal produksjon. Men en egen bilproduksjon klarer vi ikke. Vi har ikke grunnlaget for å bli en sterk kapitalistisk industristat. hva er grunnen til at vi ikke klarer det? jo det ska jeg forklare deg, DET ER ALT FOR HØY SKATT OG AVGIFTER! For dyrt og drive med sånt i norge Vi kan ta en eksempel her* Min morfar solgte båter, han gikk konkurs og måtte slutte med det, PGA For høy skatt og avgifter Norge er ikke et industriland. Norge er et tjenesteytende land med fisk og oljeeksport. Hva forventer du? Hva gjør vi når oljen forsvinner? Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 var kanskje litt overdrevet med kommunistisk da, men halv kommunister sitter i styreer selv capitalist ung. jeg begynnyer og bli mektig lei av Rød grønne ska tømme lommebokene våre *70 % av lønnen går til Skatt og avgifter* Industrier i norge sliter, vi klarer ikke engang å produsere en sikklig bil Det tror jeg ikke vi hadde klart uansett. Vi har ikke grunnlaget for det. Vi kan produsere deler som en del av en horisontal produksjon. Men en egen bilproduksjon klarer vi ikke. Vi har ikke grunnlaget for å bli en sterk kapitalistisk industristat. hva er grunnen til at vi ikke klarer det? jo det ska jeg forklare deg, DET ER ALT FOR HØY SKATT OG AVGIFTER! For dyrt og drive med sånt i norge Vi kan ta en eksempel her* Min morfar solgte båter, han gikk konkurs og måtte slutte med det, PGA For høy skatt og avgifter Norge er ikke et industriland. Norge er et tjenesteytende land med fisk og oljeeksport. Hva forventer du? Hva gjør vi når oljen forsvinner? Nei, problemet ligger i at vi har ikke nok arbeidskraft og ressurser til å kunne utkonkurrere andre etablerte bedrifter og produksjoner. Lenke til kommentar
birdy113 Skrevet 23. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2008 var kanskje litt overdrevet med kommunistisk da, men halv kommunister sitter i styreer selv capitalist ung. jeg begynnyer og bli mektig lei av Rød grønne ska tømme lommebokene våre *70 % av lønnen går til Skatt og avgifter* Industrier i norge sliter, vi klarer ikke engang å produsere en sikklig bil Det tror jeg ikke vi hadde klart uansett. Vi har ikke grunnlaget for det. Vi kan produsere deler som en del av en horisontal produksjon. Men en egen bilproduksjon klarer vi ikke. Vi har ikke grunnlaget for å bli en sterk kapitalistisk industristat. hva er grunnen til at vi ikke klarer det? jo det ska jeg forklare deg, DET ER ALT FOR HØY SKATT OG AVGIFTER! For dyrt og drive med sånt i norge Vi kan ta en eksempel her* Min morfar solgte båter, han gikk konkurs og måtte slutte med det, PGA For høy skatt og avgifter Norge er ikke et industriland. Norge er et tjenesteytende land med fisk og oljeeksport. Hva forventer du? Hva gjør vi når oljen forsvinner? Nei, problemet ligger i at vi har ikke nok arbeidskraft og ressurser til å kunne utkonkurrere andre etablerte bedrifter og produksjoner. men det reduserer vi med og hjelpe de*Er ikke helst sikker* 800.000 som går i trygd som vi må betale skatt te Og få hjelp av feks Polen polakker flinke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå