Beges Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Har blitt en del bilder i andre tråder nå, så jeg tenkte vi kunne samle opp slike ting i en felles tråd --- Her kan du poste dine morsomme, tøffe, stilige eller ydmykende bilder eller deathscreens fra TF2 Noen av de blir temmelig morsomme Skummel Legg merke til navnet Lenke til kommentar
biach777 Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Hvor kan du finne de bildene du tar av de som dreper deg?? lurt på det lenge... Lenke til kommentar
Beges Skrevet 22. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2008 Steam/steamapps/brukernavn/teamf fortress 2/tf/screenshots, tror jeg... Bildene blir som standard lagret som .tga-filer, da. Lenke til kommentar
BlåseJobb Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Hvordan gjør om om fra tga.? (Det går ikke an å legge tga. filer inn her) Har venta på en sånn tråd ja! Lenke til kommentar
Beges Skrevet 22. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2008 Hvordan gjør om om fra tga.? (Det går ikke an å legge tga. filer inn her) Har venta på en sånn tråd ja! Åpne i Photoshop (vet ikke om det går an i GIMP/Paintshop pro/etc), lagre som jpg Verre er det ikke Om du ikke har photoshop kan du bruke dette http://www.irfanview.com åpner og lagrer utallige filformat. Lenke til kommentar
atrax Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 bind <skjermskuddknappen din> jpeg Vips, så lagres et bilde som jpeg i stedet for tga. Lenke til kommentar
BlåseJobb Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Genialt! Bilder kommer så fort som mulig! Lenke til kommentar
Beges Skrevet 27. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2008 GET SOME! Hay there! So i herd u liek mudkipz? Aldri lagt merke til raketten der før, og jeg har spilt siden Oktober Lenke til kommentar
Jakos-k Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 bind <skjermskuddknappen din> jpeg Vips, så lagres et bilde som jpeg i stedet for tga. Mulig jeg er helt ute, men hva mener du med "skjermskuddknappen" ? Takker for svar:) Lenke til kommentar
Beges Skrevet 28. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2008 bind <skjermskuddknappen din> jpeg Vips, så lagres et bilde som jpeg i stedet for tga. Mulig jeg er helt ute, men hva mener du med "skjermskuddknappen" ? Takker for svar:) Knappen du helst vil trykke inn for å ta screenshots Jeg bruker f5. Da skriver du bind f5 jpeg i console. Lenke til kommentar
Jakos-k Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 (endret) skjermskudd = screenshot ... Ahh! Endret 28. januar 2008 av Jakos-k Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Bygde i luften Hvordan gjorde du det? Lenke til kommentar
Tazic Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 (endret) Bygde i luften Hvordan gjorde du det? du hopper rett før du skal til å bygge en teleport eller dispenser. rettere sagt hopp-bygg PS.Veldig vanskeligt å få til, men jeg klarer det Endret 4. februar 2008 av Dragonsvenny Lenke til kommentar
Beges Skrevet 4. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2008 Sniperen var litt kul Lenke til kommentar
Jakos-k Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Haha, den tredje nedenifra, "type help" Lenke til kommentar
Tazic Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Kunne bygge inne på stårt området Godt å slappe av jeg vår på blu laget Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå