Nizzen Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Arbeidslogg: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=898643&hl= Her kan dere gi kommentarer på Silverstone projektet mitt. Motto: SAS er gøy Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Motto: SAS er gøy SAS er DYRT! Lenke til kommentar
Håkki Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Hvordan er støy/ytelse på maskinen? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 25. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2008 Hvordan er støy/ytelse på maskinen? Eneste jeg hører fra maskinen er viftene fra kabinettet. Dette er orginale vifter i Silverstone tj07. Disse er ganske stillegående. SAS diskene hører jeg ikkje, da de blir overdøvet av kabinettviftene. SAS diskene er faktisk stillere enn SATA diskene jeg har. Eneste gangene jeg hører SAS diskene er når de skriver. Ved lesing er de faktisk stillere enn Samsung 500 gb pcmark 05: 13445 poeng 3dmark 06 Vista 64: 15319 poeng Ytelsen på maskinen er altså helt grei Lenke til kommentar
Sam_Oslo Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 (endret) Dette ser lovende ut, lykke til. Kan du liste alle komponetene? Det er spendende å se hva slags godsaker du har inne i der. Endret 2. februar 2008 av Sam_Oslo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå