kristianvikenes Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Er det noen som vet hvordan man aktiverer Lydkort på BIOS en min?????? Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Det er umulig å svare på siden ingen her på forumet (så vidt jeg vet) ikke kan lese tankene dine. Hvilket hovedkort sakker du om (merke /modell), og hvilket lydkort ? Lenke til kommentar
kristianvikenes Skrevet 20. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2008 Jeg har et MSI Mainboard hovedkort med inebygd lyd kort og moddel nummeret er K8MM3-V. SNX Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Nå har jeg Asus kort, men antar det er ganske likt. Gå inn i BIOS -> "fliken" Advanced -> Onboard Device Configuration -> AC97 Audio (eller noe med Audio) Enable. avslutt med å trykke F10. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 (endret) Ser ikke hensikten med å opprette flere tråder... https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=897744&hl= Endret 20. januar 2008 av andrull Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå