Gå til innhold

LIVE gått ut, spiller fortsatt!

Eriqo

Anbefalte innlegg

Hei!

Mitt LIVE-Gold membership utgikk for en uke siden. Jeg kan enda sitte og spille LIVE.

CoD4, Halo 3 og Guitar Hero 3 er spillene jeg har prøvd.

Er det noe galt, eller er det sånn at man får litt tid på seg til å kjøpe nytt? :S

Whatever, jeg nyter det. Free LIVE!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Da er det akkurat EN måned siden LIVE`n min gikk ut.

Idag fikk jeg meldingen om at jeg ikke kunne spille Online fordi min LIVE var gått ut!

Hvor kom denne ekstra måneden fra? :S

Får kose meg med 48-timers kode da :)

Lenke til kommentar

Jeg fikk mail fra Xbox live at abbet var fornyet, men kortet jeg brukte sist jeg fornyet abbet er for lengst mistet og sperret.

This mail is confirmation that you have successfully renewed your subscription to Xbox Live 12 mo. Gold Membership. This renewal goes into effect on Wednesday, January 09, 2008. Here is a description of the service:

Jeg kjører enda med gratis live. Er spent på hvor lenge dette varer :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741

Jeg spilte vel en mnd eller to gratis jeg også før kontoen min ble banna og måtte igjennom en del faenskap og flere tlf samtaler på xbox support line.

Lenke til kommentar
Har noen av dere over brukt opp deres første månde free live eller kjøpte dere live med en gang? Kan hende at du har spilt den første måneden gratis og at den *gratise* måneden du har spilt nå har blitt betalt? Bare en teori

Jeg spilte min første måned før jeg kjøpte LIVE, så det er ikke den! :p

Lenke til kommentar
Jeg fikk mail fra Xbox live at abbet var fornyet, men kortet jeg brukte sist jeg fornyet abbet er for lengst mistet og sperret.

This mail is confirmation that you have successfully renewed your subscription to Xbox Live 12 mo. Gold Membership. This renewal goes into effect on Wednesday, January 09, 2008. Here is a description of the service:

Jeg kjører enda med gratis live. Er spent på hvor lenge dette varer :p

Vel da var moroa over for meg.

Fikk mail fra MS idag om at de ikke kunne trekke penger fra kortet. Vel må vel bare bite i gresset, kan ikke leve uten Live :ph34r:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...