Gå til innhold

Er Meeter.No til å stole på?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg tror de opererer uten fast lager, noe som gjør at de kan være billige, men også gjør at de kanskje er mindre "stabile" enn f.eks. Komplett, Netshop osv.

 

Men jeg tror ikke det er noen grunn til ikke å handle der.

Hvordan funger det praksis? At når noen har bestilt f.eks 100 digitalcamera av modellen x123xqwr så blir det kjøpt inn akkuratt så mange, og så blir de sendt videre?

Lenke til kommentar

Nå har jeg en bestilling inne hos MEETER.NO men det er endel produkter som det ennå er restordre på til 5Feb + at et annet produkt ikke har noen dato når på lager(ETA.).

 

Bestilte varer 15Jan.og 17Jan.trakk dem beløpet fra konto.

Er det vanlig at de trekker beløp fra konto før varer er sendt ut til kunder?

Skal ikke beløpet være reservert inntil de sender ut varer?

Lenke til kommentar
Nå har jeg en bestilling inne hos MEETER.NO men det er endel produkter som det ennå er restordre på til 5Feb + at et annet produkt ikke har noen dato når på lager(ETA.).

 

Bestilte varer 15Jan.og 17Jan.trakk dem beløpet fra konto.

Er det vanlig at de trekker beløp fra konto før varer er sendt ut til kunder?

Skal ikke beløpet være reservert inntil de sender ut varer?

 

er ikke 100% sikker men det pleier å variere fra netbutikk til netbutikk, noen trekker beløpet like før de skal sende ut bestillingen etter en har motatt ordrebekreftelse.

 

jeg hadde en bestilling hos dvdink.no får ca 1måndes tidsiden og de trakk beløpet før de sendte ut varen. fikk bestillingen 3 dager etter på så ingen fare :)

Lenke til kommentar
Er det vanlig at de trekker beløp fra konto før varer er sendt ut til kunder?

Skal ikke beløpet være reservert inntil de sender ut varer?

Jeg vet ikke om du vil se noen forskjell på en "reservasjon" og et "trekk". (?)

Hvis beløpet skal være reservert, så ma det jo være slik at du ikke kan bruke det til noe annet.

 

Det du burde kunne se, er at trekkdatoen for beløpet endrer seg fra "reservasjonsdatoen" til "utsendelsesdatoen".

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

jeg bestilte en lagervare (rambrikke) på lørdag ettermiddag, og enda ikke sendt,

må si jeg er skuffet i forhold til det komplett og ps klarer...

 

ordren ble behandlet med en gang, og pengene trukket fra visakortet mitt med en gang.

 

neste gang betaler jeg heller 1 hundrelapp mer og får den raskt

Lenke til kommentar

Med det samme at denne tråden har våknet til live, kan jeg dele min erfaring:

 

Bestilte noen varer, bare for å ta det enkelt; 2 hk og 1 ram.

De 2 hk'ene kom veldig raskt, 3 dager etter det var bestilt.

Rammen kom ikke, og det stod at den skulle være med i samme pakken. Sendte en rimelig irritert mail, 40min etterpå fikk jeg svar om at rammen var på vei i ilpost eller hva det heter.

 

God og rask service, men noe rotete ordning siden de ikka har eget lager.

 

MVH Todda7

Lenke til kommentar
  • 11 måneder senere...

Jeg opplever at Meeter.no ikke er til å stole på. Har forhåndsbestilt Dawn of War 2 hos de for lenge siden og pengene ble trukket med en gang. De leverer ikke spillet og har fjernet det fra katalogen sin. Ved henvendelse på epost har jeg bare fått et standardsvar som sier ber meg oppgi nummeret på returpakken !?!WTF!"#¤%&. Telefonnummeret som er oppgitt på nettsiden deres er ikke lenger i bruk og videre henvendelser på epost er ikke besvart.

 

Jeg anser pengene mine som tapt, men heldigvis brukte jeg VISA så jeg vil kreve pengene tilbake via min egen bank og se om det funker. Til alle som lurer på å handle fre Meeter.no: Lykke til - det trenger du !

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Kanskje litt naivt, men jeg ga de ivertfall en sjanse å bestilte en lcdskjerm hos de på torsdag, på fredags ettermiddag var stod ordren fortsatt til behandling. Sendte da en mail til de fredags ettermiddag som ikke har blitt besvart, + siden deres har vært nede siden lørdag ? Konkurs?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg tror ikke de (lenger) er til å stole på.

Hvis en ser på kundekommentarene, så er kundene blitt mindre og mindre fornøyde ettersom tiden har gått. Atferdsmønsteret minner om et firma som er i ferd med å trekke inn årene:

1. Sviktende leveranser som kan skyldes manglende betalinger fra Meeter til deres leverandører.

2. Man isolerer seg fra kundene og lar dem seile sin egen sjø. Se Meeters telefontid og de mange meldingene om manglende respons.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...