CCola Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Heisann! Da er det på tide med nytt storkjøp fra play.com, og denne gang tror jeg at jeg kun skal bestille komedier, mer eller mindre. Jeg har bestilt disse så langt: - Bruce Almighty - Dom Dommere - Jeg, meg & Irene Ja, jeg liker Jim Carrey, og jeg har Ace filmene fra før. Såe, har dere noen forslag til flere komedier? Lenke til kommentar
Henriko2 Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Superbad er ett must Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Jeg er veldig glad i Owen Wilson-type komedier, som Starsky and Hutch og Wedding Crashers. Sleng på fjorårets beste komedier: Superbad og Knocked Up, og for at du skal få nok av den gjengen (noe du egentlig aldri får), tar du gjerne med 40 Year Old Virgin. Da har du en latterfull aften. ^^ Lenke til kommentar
Bister Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 cableguy med Jim Carrey er fryktelig morsom. og hjemme alene såklart. en av de beste komediene synes jeg ^^ Lenke til kommentar
MforMats Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Airplane Naked Gun filmene Blazing Saddles Young Frankenstein Spaceballs Orgazmo og BASEketball (begge veldig undervurderte filmer med Matt Stone og Tray Parker) Jay and Silent Bob Strike Back Dogma Kung Fu Hustle Top Secret Lenke til kommentar
CCola Skrevet 17. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2008 Takker for svar! Sålangt har jeg bestilt: - La Haine - Bourne U. - Schindlers List Disse er ikke komedier. men jeg måtte bestille dem. - Dom Dommere - Jeg, meg & Irene - Bruce Almighty - Knocked Up - Wedding Crashers - Hot Shots (both) - Naked Gun (alle, det er 3, right?) - Superbad Kom med flere om det er MUST SEE komedier. Ikke ta noe for gitt at jeg har sett Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Hot Fuzz og Rush Hour serien pleier begge å få meg til å le ganske fort. Er også veldig fan av standup og hadde sjekker noen DVD-er av Dave Chappelle,Pablo Francisco eller Eddie Murphy om jeg var deg. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 17. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2008 Hot Fuzz og Rush Hour serien pleier begge å få meg til å le ganske fort. Er også veldig fan av standup og hadde sjekker noen DVD-er av Dave Chappelle,Pablo Francisco eller Eddie Murphy om jeg var deg. Ah, Rush Hour serien er jo genial! Digger filmene, enda noen til bestilling Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Det er MANGE! Ok, nevner noen jeg liker: -Hot Fuzz -Dude Wheres My Car -American Pie 1,2,3 -The Hitchhaikers Guide To The Galaxy ( du må ha lest boka(ne) ) Aaah, treig hjerne. Kommer ikke på fler. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 17. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2008 Takker for flere svar. Kommer jo fler og fler jeg baer MÅ ha. Har en liten følelse av at dette kommer til å bli dyyyrt.. Huff ;p Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Liker du Norske komiserier etc. ? Lenke til kommentar
Gregers Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Om du liker Jim Carrey må du slenge med The Mask. Lenke til kommentar
Q-tip Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Liker du Norske komiserier etc. ? Tror de har dårlig utvalg av norske komiserier på Play.com. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Nei, det er sant. Men finnes andre steder, sånn hvis han liker Norske komedier. Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Kung Pow er et must, om du har den type humor. Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Hvorfor har ingen nevn "Harold & Kumar Go to White Castle"? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Hvorfor har ingen nevn "Harold & Kumar Go to White Castle"? Fordi den er kjedelig! Lenke til kommentar
MforMats Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Hvorfor har ingen nevn "Harold & Kumar Go to White Castle"? Fordi den er kjedelig! Den er jo genial! glømte bare å nevne den Lenke til kommentar
Speik Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Owen Wilsom + Jacki Chan = Shanghai Noon Shanghai Knights Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå