Gå til innhold

Burnout Paradise, inntrykk og tips!


Anbefalte innlegg

Tiden nærmer seg nå til å begynne å burne gatene i Paradise City med radioen på full guffe med Guns 'N' Roses - Paradise City, med en lett måte å joine andre sine by via ett enkelt system med D-paden, noe som jeg synes var helt kanon!

Jeg har sinnsykt lyst på dette spillet, jeg har testet begge demoene og jeg likte Burnout Paradise demoen best til PS3 pga føltes skarpere ut og hadde mindre hiccups enn til 360...

 

Spillet er blitt anmeldt noen plasser:

 

http://ps3.ign.com/articles/846/846020p1.html

 

"While it doesn't quite have the shine of some other racers on the market, it runs amazingly well, especially considering how much is going on, and the crashes are stellar."

 

Jeg synes grafikken var dritbra på demoen, alt føltes ganske ekte ut, flotte effekter med lys osv

Håper folk som sitter med begge konsollene velger PS3 framfor 360 siden det er litt bedre hos PS3 enn 360 :p

 

Jeg tror nok på å skaffe dette spillet, demoen var mildt sagt imponerende rent gameplay messigt og grafikken går det ikke ann å klage på engang, lyden er det beste jeg har hørt i ett bilspill!

 

Så skal dere ha Burnout Paradise?

Endret av Toman85
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-NIoHlfL

For første gang kommer jeg til å hoppe over en Burnout-tittel. For meg har Burnout-serien alltid handlet om "instant action", men slik er ikke Burnout Paradise med sin åpne verden, der du selv må finne startpunktene til løpene gjennom en hel by. Tanken på å hele tiden pause spillet for å studere kartet og lignende er for meg en stor turn-off. For meg blir det bare for mye irritasjonsmomenter enn det er verdt, synd, for jeg har alltid sett meg på som hardcore fan av serien...

Lenke til kommentar
OXM ga spillet 8/10 ;)

 

Er veldig usikker med dette spillet, og om jeg skal kjøpe det. Likte demoen, men føler ikke noen ekstrem trang til å kjøpe et spill akkurat nå. Pluss at jeg tror at mangelen på "restart event"-knapp kommer til å irritere vettet av meg.

 

Helt enig! Det må være restart knapp, enkelt og greit. Liker ikke open-world konseptet noe særlig. Blir nok ikke kjøp.

Lenke til kommentar
For første gang kommer jeg til å hoppe over en Burnout-tittel. For meg har Burnout-serien alltid handlet om "instant action", men slik er ikke Burnout Paradise med sin åpne verden, der du selv må finne startpunktene til løpene gjennom en hel by. Tanken på å hele tiden pause spillet for å studere kartet og lignende er for meg en stor turn-off. For meg blir det bare for mye irritasjonsmomenter enn det er verdt, synd, for jeg har alltid sett meg på som hardcore fan av serien...

 

Word... (enig på engelsk slang:))

Lenke til kommentar
Håper folk som sitter med begge konsollene velger PS3 framfor 360 siden det er litt bedre hos PS3 enn 360 :p

 

Jeg tror nok på å skaffe dette spillet, demoen var mildt sagt imponerende rent gameplay messigt og grafikken går det ikke ann å klage på engang, lyden er det beste jeg har hørt i ett bilspill!

 

Så skal dere ha Burnout Paradise?

Har testa begge sjølv, og la ikkje merke til hickups på 360 utgåva. Ikkje var grafikken betre på PS3 utgåva heller.

 

Lyden? Mja. Du har tydeligvis ikkje spelt Forza 2 :)

Lenke til kommentar

Her spør trådstarter om dere skal ha spillet, og alt jeg leser er spekulasjon om hvorvidt xbox 360'en hans er defekt og at han mest sannsynlig ikke har spilt forza 2.

 

Ja, Toman85 du slipper ikke unna. Har som tidligere sagt, bestilt 3 eksemplarer, så jeg, Funkyhunk og Larsen91 vil sees dundrene gjennom gatene i paradise city! Gleder meg!

Lenke til kommentar
De fleste kommenterer vell spillet generelt så ser ikke helt den der UrgeLOL. Trådstarter legger vell kanskje litt opp til det i førsteposten også?

 

Liker dette spillet, så vil ikke at tråden skal ende opp med krangling om burnout hakker mest/minst på ps3 eller xbox 360, eller om forza 2 lydene er bedre enn burnout lydene. Men ellers så er vel tråden for å diskutere om man skal ha spillet, og kanskje hva man liker ikke liker ved det.

Lenke til kommentar
jeg har testet begge demoene og jeg likte Burnout Paradise demoen best til PS3 pga føltes skarpere ut og hadde mindre hiccups enn til 360.

 

Da må det være noe galt med 360 din, her er det ikke noe hakking og det er sylskarpt.

Kan være jeg har component siden 360 min ikke har HDMI

Hos meg var det alt for mye farger og merka mer hiccups på 360demoen og nesten ingenting hos PS3

 

Criterion brukte PS3 som hovedformat, kan være derfor

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...