Darkshade Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Prøvte meg på en drum and bass låt i natt og gjorde litt små fiks på den for en liten stund siden. Er litt kort enda da jeg ikke er helt ferdig med den. Hva synes dere om den? Låta heter DnB i playlisten på myspace siden. http://myspace.com/darkshadeproductions Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Greit skittent lydbilde, men jeg savner flere breakbeats og snarerushes, det lille ekstra som ofte gjør drum'n'bass enda kulere. Låta må få mer driv og pang, dette blir for repetivt etter hvert. Repetisjon er ikke nødvendigvis negativt, men i dette tilfellet passet det ikke helt, ettersom hovedopplegget ikke var spennende nok. Lenke til kommentar
Darkshade Skrevet 18. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2008 (endret) Takker for tilbakemeldingen. Skal jobbe en del mer på denne låten. Bare gi link til dine låter når du gir tilbakemelding så skal jeg gi til deg. Endret 18. januar 2008 av Darkshade Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå