Gå til innhold

Hvorfor kjøpte du ny mobil?


Simen1

  

137 stemmer

  1. 1. Hva var den VIKTIGSTE grunnen til at du kjøpte deg ny mobil sist gang?

    • Fordi jeg ville ha bedre mobilkamera
      18
    • Fordi jeg ville ha en med bedre mp3-avspilling
      9
    • Fordi jeg ville ha noen andre egenskaper
      30
    • Fordi den forrige ikke fungerte som den skulle lengre
      50
    • Fordi jeg ville ha en som var stiligere/penere
      23
    • Ingen spesiell grunn
      7


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kjøpte min nye mobil (Sony Ericsson W810i) til fordel for Sony Ericsson z600. Dette egentlig pga. jeg ville ha en med bedre kamera og en som faktisk hadde MP3 spiller, men også fordi den gamle var veldig slapp og oppskrapet.

 

I grunnen var det fordi jeg ville ha en stiligere mobil. (Ikke det at w810i er så stilig at det gjør noe, da.)

Lenke til kommentar
Den var stor. Kameraet funka ikke helt.

 

Det er ikke så rart, når den ikke har kamera :p

 

Jeg har forsåvidt ikke kjøpt meg ny mobil enda, men stemte uansett. 

Kjøper meg N82 en av dagene tenker jeg, og det er fordi jeg vil ha et bedre kamera.. ;)

Endret av xelA
Lenke til kommentar

Hadde en SE w700i før som jeg egentlig var ganske fornøyd med men etter litt for hardt bruk var den nesten død, skjermen var totalt ødelagt men alt av funksjoner funket det var bare det at jeg måtte gjøre det i blinde. Jeg bestemte meg da for at en SE w610i som jeg da bestilte via telenor, men det var jo enklere sagt en gjort. De greide faktisk å høre feil hver av SE w610i og SE k610i prøvd og rette på dette men etter 5 forsøk og hver gang endte jeg med SE k610i gadd jeg ikke mer.

Første inntrykket mitt av telefonen var bra men etter et halvt år nå er den helt bugga blir nok en ny snart.

Lenke til kommentar

Jeg svarte alternativ #4. Jeg hadde en W800i som jeg var meget fornøyd med. dessverre mistet jeg den i bakken en fuktig kveld og den har aldri vert seg selv siden. Prøvde å fikse den men jeg måtte til slutt bite i det sure eplet å kjøpe meg en ny. Valget falt da på en N95 8GB siden prisen var så hyggelig. (Rundt 3500kr uten abonnement fra importgsm.com.)

Endret av fargoth
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...