brune-ha Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 Etter jeg har lagt inn 2k eller xp så går det ikke ann å trykke på [backspace] fordi da fryser pcen helt, går ikke ann å gjøre noe. Etter et par timer uten å bruke det går alt helt fint. Har et helt standar tastatur. Noe råd? Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 14. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2003 Ingen med samme problem? Lenke til kommentar
Lef Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 Prøv et annet tastatur ! Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 14. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2003 Prøv et annet tastatur ! ok, men det virker etter to timer! Lenke til kommentar
Lef Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 Har du sjekket i system, om det er noen problemer med tastaturet ? Du kan jo også prøve å fjerne enheten, og la windows finne det på nytt igjen ved restart. Litt merkelig problem egentlig, jeg har ikke hørt om noe lignende tidligere. Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 14. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2003 AV og til finner ikke windows tastaturet. Med XP forsvinner ikke problemet, har build 2600. Er build 2600 Final? Lenke til kommentar
Lef Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 Tror build 2600 er "final", men det er jo som kjent svært lite som i realiteten er "final" i windows-verden da :-) Kan det være at kontakten på tastaturet ditt er dårlig ? Ellers så kan det å lønne seg å laste ned de siste oppdateringer fra windows update, eventuelt legge inn servicepack 1. Men aller først har jeg ville prøvd med et annet tastaur, da får du i alle fall eliminert bort den muligheten som feilkilde. Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 14. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2003 Skal prøve med nytt tastatur, prøvd med sp1. Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 14. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2003 Kræsjer av og til med xp pro sp1a! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå