Gå til innhold

Videofiler på Xboxen

Azidops

Anbefalte innlegg

Heisann.

Mulig at det er bare jeg som er treg, men det var snakk om at det skulle komme støtte for flere videoformater på boxen. Jeg har nettopp fått meg 360, men jeg kan ikke huske at det har blitt lastet ned en oppgradering for Xboxen når jeg kobler meg til Live. Er dette noe som må gjøres manuelt? Og hvilke filformater er det snakk om?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er divx/xvid støtte, den kommer i 2 deler. Første del har du alt via fall update 07, andre halvdel installeres den første gangen du prøver å spille av en divx da blir du bett om å installere en mp3/aac oppdatering

Edit: mkv filer er ikke støttet selv om videodelen er divx og lyden er mp3.

Endret av Bad_Byte
Lenke til kommentar

Jeg fikk ikke til å streame noe som helts ved media player, så jeg nedgradertet media player 11 til gode gamle 10 og fikk dermed tilbake programmet Windows Media Connect hvor jeg da velger hvilke mapper jeg vil dele med xboxen. Fungerer helt perfekt, bare å velge pcen min på xboxen og der ligger avi filmene mine!

Lenke til kommentar
Jeg fikk ikke til å streame noe som helts ved media player, så jeg nedgradertet media player 11 til gode gamle 10 og fikk dermed tilbake programmet Windows Media Connect hvor jeg da velger hvilke mapper jeg vil dele med xboxen. Fungerer helt perfekt, bare å velge pcen min på xboxen og der ligger avi filmene mine!

Det tok litt tid før pcen oppdaget xboxen i media player og da måtte jeg sette den til allow. Men oppskriften i linken over funket fint for meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...