Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Blemme eller lignende på penis


Gjest G14gjest

Anbefalte innlegg

Gjest G14gjest

Halla

 

Jeg er enn gutt på 14 år jeg har et spørsmål

 

I noen få mnder har jeg hatt en prikk på penis, først trodde jeg det var bare kukost

men det går vel fort vekk? Så kom det enn til prikk på penis ved siden av den andre

å når eg nappa den i dag ble den ene klumpen svære og røde hva er det jeg har på min penis?

Hva er denne prikken? Har jeg grunn til å bekrymma meg? Eller er det bare en kvise?

 

Jeg er jomfru så det kan ikke ver noen kjønnsykdommer?

Vil helst ikke spørr foreldre eller lege om dette..

 

- Bekymret gutt på 14

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om du ikke vil bekymre deg, så gå til legen, jeg har selv vist utstyret mitt for legen og fikk bekreftet at jeg hadde årebrokk. På din alder skal det mye til for å vise frem, men den skrekken forsvinner når du blir eldre (jeg var sånn selv).

Endret av Svedge
Lenke til kommentar
Gjest G14gjest

Ikke faen om eg for foreldrene mine til å kjøre meg til legen for eg skal vise penisen min ...

Er dette farlig? hvorfor bør jeg gå til legen? Eg tørr ikke å gå til legen men vill denne blemma vere der lenge eller?

Lenke til kommentar
Gjest G14gjest

Jeg trenger hjelp av flere her altså!!

 

Og når blir denne blemma som eg kalle det borte?

Forbanna vont å nappe den nå .. Må jeg holde mæ i 2-3 uker?

 

Kan det ha noe med saken å gjøre at jeg sover naken :dontgetit:

At det rett og slett har vert bakterier i senga som har gjort et eller annet?

svar nå

Lenke til kommentar

Du får da ikke blemmer på penis av å runke.

Den kommer ikke til å forsvinne bare fordi du "roer ned ronkinga".

For det vi vet kan dette være et eller annet helt ufarlig, som en kvise eller noe sånt, men for at du skal slippe å bekymre deg hadde det beste selvfølgelig vært å la noen med peiling ta en titt (les: en lege).

 

Årebrokk

Endret av ladybug
Lenke til kommentar
Gjest G14gjest

Ok dette høres ufarlig ut.. og jeg tror den har blitt bitte litt mindre (blemmå eller va faen)

Men tror ikke det er Årebrokk? Det har vert en liten prikk før og når jeg ronket 2 gang på rad da var ikke penis i fulle stivhet litt mer halv slapp og stiv. Jeg tror kansje jeg ronket litt hardt og fort så den hovnet opp og ble en liten rød blemme eller en mjuk kvise men hvis jeg har en rød blemme i over en mnd går jeg til lege

 

E det mulig at den er hovnet opp?

Lenke til kommentar

Gå til legen eller skolelegen\sykesøster.

 

Hvis "blemmene" er under penishodet, og egentlig små nupper, så kan det være kranspapler. Disse komme mellom man er 12 og 16, og forsvinner igjen i 30årsalderen. Det er ikke en sykdom, har ingenting med hygiene å¨gjøre, og ikke noe farlig. Det ser ikke pent ut, men pytt, pytt.

 

Enn om det ligner på kranspapler eller noe annet ufarlig må du få det sjekket. Det er rett og slett ingenting verre enn å gå rundt og frykte at det er noe galt med utstyret sitt. Husk at leger og sykesøstere jobber med dette. Det er ingenting flaut med å spørre dem.

Lenke til kommentar
Gjest G14gjest

Ah kan ikke endre innlegg så må dobbelposte hele tiden

 

Som sagt denne "Blemma" kom etter jeg ronket

Det er ikke flatt den ser ut som en blemme og er i MIDTEN av penisen

Den er ikke helt rød den er litt hvit (på "toppen" er den hvit") ser ut som en kvise men det kan bare ikke komme en kvise helt plutselig så fort..

som sakt den var ein veldig liten hard prikk før, den ble til blemme

 

Jeg tror ikke dette er farligt men lurer på hva det er...

Herpers kommer under sex og sånt? jeg er jomfru så får all dell håper jeg ikke det er Herpers

Lenke til kommentar
Hva i alle dager er det?

Er dette et tulle innlegg?

 

Neida. Trond Viggo-syndromet ?

 

Ja, det må være noe a la "ronk i vei, det er så forferdelig sundt" - og så har det liksom tatt helt av (Trond Viggo Torgersen drev også med seksualopplysning for barn).

 

Hvis du holder på så du får gnagsår, så håper jeg du skjønner at du herjer for mye og for hardt med junior.

 

Det er mye sunnere å oppøve litt selvkontroll: Jo oftere, jo sterkere kan trangen bli - inntil en visst punkt, da kan det plutselig oppstå komplikasjoner som ereksjonssvikt m.m.

 

Alt kan overdrives og mye av det helsesøstre o.l. skriver og veileder ungdom om er direkte feil, men de skal liksom være in i tiden, tror jeg.

Endret av geirm
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...