EB_Veyron Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Hva skjer dersom min 60 GB ps3 mot formodning skulle slutte å fungere og jeg må reklamere på den? Hva slags kompensasjon vil jeg få igjen siden det ikke lages 60 GB mer? Lenke til kommentar
ak50224 Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Du får den vel reparert. evt så har de noen 60 GB i bakhånd på servicen, til og hvis det kommer en frekkere modell. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 som ak sier så fikser dem jo den du har. Hovedproblemet er jo at blu-ray drevet går dunken, og det er en smal sak og fikse Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 13. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2008 Jeg tenkte dersom det ikke er lønnsomt å reparere den. Hva får jeg igjen da? Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 om du har hoppet på den så må du nok betale selv... Regner med sony har kontroll på hvilke deler som kan bli ødelagt og hvor stor andel dette inntreffer med. Satser på at dem har noen 60gb i backup.. Skal jo litt gjøres at det ikke er lønnsomt, noen på forumet som har vært ute for dette ? Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Uansett, sony har nok en grei del med 60gb liggende slik at de kan erstatte konsoller under service. Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Hvis de ikke får reparert den eller ikke har flere 60GB-modeller, stapper de sikkert den gamle HDD'en i en 40GB-modell. Men du bør nok ta kopi av gamesaves og slikt før du sender den inn for sikkerhets skyld. Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Hvis de ikke får reparert den eller ikke har flere 60GB-modeller, stapper de sikkert den gamle HDD'en i en 40GB-modell. Men du bør nok ta kopi av gamesaves og slikt før du sender den inn for sikkerhets skyld. Om jeg brukte min PS3 til å spille PS2-spill (jeg har importert min, så ikke aktuellt for meg) hadde jeg IKKE godtatt å få en 40gb vwersjon med større HD. Her regner jeg med Sony har tatt sine forholdsregler og har et fint lager med 60gb-versjoner øremerket til service-erstatninger. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Alternativt får du 80Gb utgaven med den gamle disken din. Har aldri i mine år i servicenæringen, hørt om noen som har tilbudt et dårligere produkt tilbake. Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 I følge forbrukerkjøpsloven har du vel krav på et likt eller bedre produkt tilbake. Såvidt jeg vet er 80gb utgaven ikke kommet i Europa, dermed ville ikke denne kunnet erstattet en norsk PS3. Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 14. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2008 OK, takker for svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå