anietsoj Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Kort sagt: Jeg har visa electron (er 16 år), og vil bruke det til å betale. Men det funker ikke. Står "invalid credit card number", noe jeg antar er kontonr..? Noen 16 åringer som har fått til det her? Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 electron er ikke fullverdig visa, og er ikke mulig å handle på nettet med Lenke til kommentar
TheMaister Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Du har ikke kredittkort Kredittkortnummer har 16 uthevede siffer på kortet mener jeg. Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Grunnen til ar Visa eleectron er der er at det går ann å få visa electron som er ett fullverdig kredittkort mao den har ett kortnummer du kan bruke til å kjøpe ting online med. Lenke til kommentar
anietsoj Skrevet 13. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2008 Det står nå Visa Electron som et alternativ, men det siste svaret her er vel rett tenker jeg. Hater det her.. Får aldri betalt noen ting på nett.. Thx anyway =) Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Det står nå Visa Electron som et alternativ, men det siste svaret her er vel rett tenker jeg. Hater det her.. Får aldri betalt noen ting på nett.. Thx anyway =) går ann å få visa uten å være 18, men trengs nok mye masing, og kansje at man kjenner noen i banken. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Visa Electron fungerer! Så lenge du har et med kortnummer frempå, som du får med Nordea for eksempel. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Hvis du er DNBNOR kunde så kan du ikke betale over nettet med Visa Electron, selv om det står det på kortet. For å betale på nettet må du, som sagt, ha 16 tall risset inn i kortet. Dette er da kortnr. Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Du skal kunne handle med VISA Electron uansett hvor du har fått det. Man må bare få oppgitt kortnummeret, dette får man sikkert gjort bare man spør i banken. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Du skal kunne handle med VISA Electron uansett hvor du har fått det. Man må bare få oppgitt kortnummeret, dette får man sikkert gjort bare man spør i banken. Nei, jeg spurte (er under 18). De sa man måtte være over 18. Kortet heter fortsatt VISA electron. Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Trenger absolutt ikke å være 18år. Har hatt visa siden jeg var 14år. Har også betalt med korte mitt på wow i ca 1-2år(?) Eneste du trenger er de fire ekstra siferene. Gå ned i banken så ordner de det. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) Trenger absolutt ikke å være 18år. Har hatt visa siden jeg var 14år. Har også betalt med korte mitt på wow i ca 1-2år(?) Eneste du trenger er de fire ekstra siferene. Gå ned i banken så ordner de det. Hvilken bank bruker du? Er intresert i dette selv. EDIT: Betyr dette at jeg også kan bestille ting selv på nettet? Endret 13. januar 2008 av Ajac0 Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Trenger absolutt ikke å være 18år. Har hatt visa siden jeg var 14år. Har også betalt med korte mitt på wow i ca 1-2år(?) Eneste du trenger er de fire ekstra siferene. Gå ned i banken så ordner de det. Hvilken bank bruker du? Er intresert i dette selv. EDIT: Betyr dette at jeg også kan bestille ting selv på nettet? Bruker Nordea atm. Jepp kan bestille alt mulig, eneste som ikke fungerer er gambling sider, hehe. Men det overlever man jo Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Visa Electron Intro - Funker ikke på nettet. Visa Electron / Visa - Funker på nettet. For å få disse trengs underskrift av en foresatt om eier av kortet er under 18. Håper det oppklarer noe Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Så du mener at hvis man er DNB kunde så kan man ikke betale på nett før man er 18. Er men nordea kunde kan man? Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Trodde man måtte ha underskrift fra foreldre uansett? Er vel noe med at barn ikke bare skal kunne pøse ut på nettet før de er 18 og ansvarlige selv. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) Seff, men underskrift fra foreldre er ikke noe problem. Det er bare for å slippe bryet med å dra inn til Asker hver gang jeg skal ha GC. EDIT: Foreldrene vil da ikke subscripte. Endret 13. januar 2008 av Ajac0 Lenke til kommentar
PcT Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Fant ut at mitt visa electron funka nå. Akkuratt nå som ekte VISA kommer i posten imorra lol. Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Fant ut at mitt visa electron funka nå. Akkuratt nå som ekte VISA kommer i posten imorra lol. Måtte knise når jeg lese den der : D Lenke til kommentar
Amon Amarth Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 En jeg kjenner i England betaler med visa electron, hvis jeg husker rett... Men er vist ikke mulig å betale med det i Norge... så vidt jeg vet, fikk det ikke til før jeg fikk mitt visa iværtfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå