Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

PC vil ikkje starte!

Anbefalte innlegg

Kjøpte før jula delar for å byggje ein PC. Sette alle delane saman, og alt gjekk som smurt. Maskina starta opp, og eg kom meg inn i bios. Skulle so rydde litt i kablane, og tok ut alle straumkablane for å so og setje dei i att. Etter det, har ho ikkje villa starte. Får ingen reaksjon når eg trykkjer på ein av power-knappane. Det var eit standby-lys i hovudkortet. So det kom i alle fall straum inn. Seinare fekk eg returnert hovudkortet, og det vart erstatta med eit anna. Men dette endra ikkje på noko.

Har òg prøvd å gje straumforsyninga ein "kick-start" - utan resultat

Her er liste over komponent:

Kabinett: ANTEC Nine Hundred

Prosessor: INTEL Core 2 Quad Q6600

Minne: CORSAIR TWIN2X 6400 DDR2, 4096MB CL5, Kit w/two matched CM2X2048-6400 Dimm's

Skjermkort: XFX GeForce 8800GTX 570M 768MB

Straumforsyning: Corsair Powersupply 750W Black, ATX/EPS

Det gamle hovudkortet: EVGA nForce 680i SLI

Det nye hovudkortet: Asus Striker Extreme, nForce-680i SLI

Har sett ho saman att ganske mange gongar no i tilleg til at eg har hatt fleire andre datafolk her, so eg er temmeleg lei. Håpar på svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sikker på at en sikring i sikrings skapet ditt har gått? Prøv å sette inn PC-en et annet område og se om den starter da. Går ut ifra at du vet hvordan du skal rette opp sikringene

Nei det er nok ikkje det som har skjedd! Får jo lys i hovudkortet. Men det er det heile. Ingen reaksjon når eg trykkjer på power-knappane (på kabinettet og kortet)

Lenke til kommentar

Vel når PC-en ikke reagerer i det hele tatt når du trykker på power-knappen så heier jeg på at det er noe galt med selve knappen/koblinga eller strømforsyninga. Men når du får lys i hk og får kickstarta strømforsyninga så er det jo tydelig at den funker.

Hvis power switch kabelen er koblet på rett plass (og rett vei) på hovedkortet så kan du jo prøve følge den til andre enden og se at den henger i hop med selve knappen, og sjekke at knappen er slik den skal være. Har vært borti tilfelle der selve powerknappen har vært problemet.

Lenke til kommentar
Vel når PC-en ikke reagerer i det hele tatt når du trykker på power-knappen så heier jeg på at det er noe galt med selve knappen/koblinga eller strømforsyninga. Men når du får lys i hk og får kickstarta strømforsyninga så er det jo tydelig at den funker.

Hvis power switch kabelen er koblet på rett plass (og rett vei) på hovedkortet så kan du jo prøve følge den til andre enden og se at den henger i hop med selve knappen, og sjekke at knappen er slik den skal være. Har vært borti tilfelle der selve powerknappen har vært problemet.

Fekk ikkje kickstarta den....Og ingen av power-knappane verkar. Ein kar meinte at de kunne vere sikringa i straumforsyninga som var gått. Men det skal no vel litt til for å ta knekken på 750W. Den sender jo likevel straum til hovudkortet......

Lenke til kommentar

bruk et multimeter og sjekk spenningen som kommer ut fra strømforsyningen. Hvis du trekker ut strømkontakten fra strømforsyningen til hovedkortet, og kortslutter den grønne ledningen med jording (sort) med en binders, så vil harddiskene og viften på strømforsyningen starte. En grei måte å sjekke at det ikke er feilen. Husk på at det kan gå strøm gjennom strømforsyningen selv om den er defekt. Så at det lyser på hovedkortet er ingen garanti. Jeg har samme problem på min maskin, så du kan jo se på min tråd: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=893727

Lenke til kommentar
bruk et multimeter og sjekk spenningen som kommer ut fra strømforsyningen. Hvis du trekker ut strømkontakten fra strømforsyningen til hovedkortet, og kortslutter den grønne ledningen med jording (sort) med en binders, så vil harddiskene og viften på strømforsyningen starte. En grei måte å sjekke at det ikke er feilen. Husk på at det kan gå strøm gjennom strømforsyningen selv om den er defekt. Så at det lyser på hovedkortet er ingen garanti. Jeg har samme problem på min maskin, så du kan jo se på min tråd: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=893727

Fekk ikkje utslag ved måling.......det er vel ganske sannsynleg at straumforsyninga er gåen då. Har i alle fall fått godkjend retur på den

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Har du husket å koble i 8-pin ATX12V-kontakten til hovedkortet ditt? Er ledningene til kabinettets PWR "knapp" koblet til?

Alle kablar har vore kopla rett...(det er jo òg PWR-knapp på hovudkortet). Fekk e-post om returen i dag, so eg reknar ikkje med å ha straumforsyninga her før tidlegast fredag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...