NightKeeper Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Tråden for oss som følger verdens beste hockeyliga, National Hockey League Lagene i NHL: Eastern Conference Atlantic Division: New Jersey Devils New York Rangers New York Islanders Philadelphia Flyers Pittsburgh Penguins Northeast Division: Boston Bruins Buffalo Sabres Montreal Canadiens Ottawa Senators Toronto Maple Leafs Southeast Division: Atlanta Thrashers Carolina Hurricanes Florida Panthers Tampa Bay Lightning Washington Capitals Western Conference Central Division Detroit Red Wings Chicago Blackhawks Columbus Blue Jackets St.Louis Blues Nashville Predators Northwest Division Calgary Flames Colorado Avalanche Edmonton Oilers Minnesota Wild Vancouver Canucks Pacific Division Dallas Stars Phoenix Coyotes Anaheim Ducks San Jose Sharks Los Angeles Kings Etter jeg fikk meg Canal+ har jeg blitt genuint interessert igjen, selv om jeg alltid har fulgt med. Pittsburgh Penguins er forresten favorittlaget, Crosby er Gud Andre sympatilag er Colorado, Edmonton og Columbus Hva er deres? Forresten veldig hyggelig med Penguins sin seiersrekke for tiden Lenke til kommentar
Mandelpotet Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Følger med litt etter at jeg fikk Canal+, har ikke noen favorittlag men sympatilagene er Penguins og Thrashers Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 12. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2008 Sitter og glor på Kings - Stars nå, underholdende match. 3-2 til Kings etter 2.periode. Men litt kjedelig kamp mtp på lagene for meg som ikker så inne i NHL. Penguins spiller forøvrig senere i natt mot Thrashers. "After much speculation, Ovechkin signed a 13-year contract extension worth $124 million with the Capitals on January 10, 2008. The contract, which averages $9.5 million per year, is the richest contract in NHL history." Rett og slett sykt. Ovechkin er jo en helt rå spiller og. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 17. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2008 Lite aktivitet her Noen som skal se Canucks @ Red Wings på C+ i natt da? Erger meg over at Pens hele tiden blir vist i reprise på Canal+, kunne vel fått til å vise Tampa Bay-kampen imorra? Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Jeg har sett Furuset trene, siden søskenbarnet mitt spillte der så var jeg med å så på. Var veldig kult egentlig. Var vell på 3 treninger elns. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Holder med Philadelphia Flyers siden jeg kun bor 40 minutter unna. Er ikke mega fan av hockey, men litt artig å se en match en gang i blandt. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 19. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2008 (endret) Hva faen skjer med Pens? Ligger under 2-0 hjemme mot drittlag Tampa Bay. Herregud. Jaja, ryktes om at Crosby har fått brudd. Helt fuckings fantastisk! Viktigste spilleren i ligaen, nei fy faen så utrolig bittert. Pittsburgh kan vel bare si farvel til playoffs med Sid the Kid ute. Nå som de lå så bra ann også. Endret 19. januar 2008 av NightKeeper Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 20. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2008 Pens vinner borte mot Canadiens 2-0 uten MVP Crosby, sterkt, får håpe dette fortsetter og at Crosby er tilbake ASAP sånn at det blir playoffs. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 9. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2008 Jeg elsker denne sporten, ser på Rangers @ Flyers nå, var nettopp masseslagsmål, dommeren ble også skadd hardt da han fikk en skøyte i trynet, blødde som faen. Dette er mannfolksport. Pens leder 4-0 over Kings hjemme i Pittsburgh, Malkin med 3 poeng sålangt, herlig at stjernespilleren tar ansvar når ligaens beste spiller, Captain Crosby er ute, han er dog tilbake i rekordfart, og det gleder alle Penshjerter! Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Spiller Flyers nå?!? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 9. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2008 Spiller Flyers nå?!? Ja, hjemme mot Rangers. Tidlig kamp på østkysten, begynte vel kl.1 lokal tid i Philly, dvs. 1900 her Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 18. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2008 Woho, etter to strake tap så vinner Pens igjen, 4-1 borte mot Sabres. Malkin med 1+1. Pens har klart seg overaskende bra etter at MVP Sid ble skadd, 7-4-2 eller noe i den duren. Malkin er jo også topp 10 i ligaen, men det ryktes om at Crosby er tilbake om mindre enn en uke, åhåhåå! Skal bli deilig å se hockey med verdens beste spiller igjen, lurer på om han noensinne tar rekordene til Gretzky Han er jo bare 20 enda så Malkin to poeng bak landsmann Ovechkin i poengtoppen, hvem hadde trodd det? Deilig at han tar ansvar etter Crosby ble skadd. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 20. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2008 Jaaaaa!! Pens snur 1-2 til 3-2 de siste 4 minuttene. Malone gjør begge målene. Malkin leder nå poengligaen!! Lenke til kommentar
_Xorcist Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Noen flere som skal til Stockholm og se Penguins-Senators til høsten? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 21. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2008 Noen flere som skal til Stockholm og se Penguins-Senators til høsten? Har du fått billetter? Jeg har faktisk ikke fått med meg at Pens - Sens åpner NHL med to kamper i Globen. Tenk så rått da. Crosby og Malkin vs. CASH-line Lenke til kommentar
_Xorcist Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Ja, jeg har billett til begge matchene Rad 3 og rad 4 på på A-nivå Det er fortsatt noen få billetter igjen til kampen på søndag; www.ticnet.se Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 22. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2008 Syk kamp i natt igjen av Pens borte mot Habs. Leder komfortabelt 3-1, som Habs snur til 4-3, som Pens igjen snur til 5-4 i slutten av tredje periode. Malkin med tre poeng, fyren er jo helt rå. Må virkelig få en defensiv back til laget, Ole Kristian Tollefsen hadde passer perfekt. Men morsomt å tenke på at Pens kanskje har de to beste hockeyspillerne i verden på laget akkurat nå, og de er unge Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 22. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2008 Patrick Thoresen ble hentet av Philadelphia Flyers i siste liten, han ble lagt ut på waivern av Oilers, og jeg trodde ærlig talt ikke at han hadde en NHL-fremtid. Selv om Flyers er hatlag for oss Pens-fans er det morsomt for Patrick at han får bli i NHL Lenke til kommentar
_Xorcist Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Det blir spennende å se om vi klarer å holde koken også mot Ottawa i kveld. Endelig en Pittsburgh-kamp på C+ også Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 23. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2008 Det blir spennende å se om vi klarer å holde koken også mot Ottawa i kveld. Endelig en Pittsburgh-kamp på C+ også Pens-fan du og? Må skrive litt mer her da? Men ja, endelig C+-kamp, har irritert meg grenseløst over at de har sendt kjedelige Rangers og Flyers hele tiden på samme tidspunkt når Pens har spilt, men dette er jo en toppkamp så er på sin plass at den blir sendt live. Blir utrolig spennende, Pens sine kamper er alltid underholdende, de to siste kampene har jo vært syke, snudd i siste liten begge gangene. Får håpe Conklin står idag, og ikke Sabourin, som var crap mot Habs, og forsvaret trenger skjerpings, håper virkelig vi får en defensiv back inn på traden. Og så får vi håpe at Malkin fortsetter den fine trenden, faen for en spiller, bedre enn Ovechkin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå