Gå til innhold

Bra grindespots, noen som har tips?


Anbefalte innlegg

Heisann.

 

Driver og glider (boter) opp en priest (alliance) nå. Noen som har tips til bra grindespots? Trenger tips f.o.m. lvl 20. Må være områder med få folk, prøver å unngå questeplasser. Tenkte på Wetlands snart i alle fall, virker temmelig øde, har i alle fall inntrykket av det de gangene jeg har vært der med mainen (horde) min. Desolace, bedre enn STV, regner jeg med, pga. lite ganking? Ikke vært noe særlig i Desolace.

 

Takker!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan vel kanskje finne deg et annet forum å spørre på?

 

Siden det (dessverre) har blitt tillatt å diskutere botter generelt, betyr ikke det nødvendigvis at det er helt greit å diskutere praktisk hvor/hvordan/når/etc man skal botte.

 

Ingen liker folk som botter. /shoo.

Lenke til kommentar

Alex, du har kanskje hørt mye, men ikke nok.

 

Selv har jeg brukt glider til å levle alten min i 3 levler, helt til jeg fant ut at det var noe dritt, og at jeg ikke vil bryte blizzard sine lover, har ikke gjort det siden. Så jeg er ikke uskyldig, men er fortsatt en kraftig motstander av botting, og leeching.

 

Men forventer du at folk skal legge ut profile filer til et program du har, som er ulovelig? Tviler dessuten på at det er lovelig på denne delen av forumet, å linke til programmer og/eller hacks som går imot Blizzard sine lover.

 

Nei, grinde stedet bør du nok finne selv. Og du bør finne dem fort, før du blir bannet.

Lenke til kommentar

Uansett hvor mye dere klager så forandrer ikke han mening.

Vil dere klage åpne opp notepad og skriv i vei for så å lagre det i mine dokumenter så dere kan lese det hver gang dere ser noe bott'e :)

 

Men ja jeg anbefaler å levele opp en character til 70 før man starter med glider.

Har selv bott'a en character til 70, var i en hektisk skoleperiode så var ganske greit egentlig.

All loot jeg fikk solgte jeg ganske billig, og gjorde et par instancer nå og da får å lære classen min bedre

 

 

EDIT: mmoglider.com/forum er stedet for sånt som dette. Andre som har lagd mange bra profiler, ikke noe poeng i å spørre på HW.no, ikke altfor mange fanboys av gliding.

Endret av *@lex*
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...