Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er det normalt å blokke en jente rett etter å ha hatt sex med henne ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva mener dere om det : Er det normalt å blokke en jente rett etter å hatt sex med henne ? Er dette normal høflighet ?

 

Ja, jeg møtte en mann som blokket meg. Han bodde i en annen by. Han har gjort det før, etter sex, for så å komme tilbake å virke dødsforelska ut...... Jeg skjønner meg ikke på han....

Lenke til kommentar
Tror det er like greit å holde seg unna han der

 

Det er ganske merkelig dette her.... Historien er lang , og komplisert ! Fyren tråkker på meg, og viser psykopatiske tendenser..... Jeg har en følelse på at han gjør det for å psyke meg ned hver gang han gjør det pga tilgangen er dårlig når han bor på en annen kant av landet....... Vet ikke ...men det er rart å vise så vinglete tendenser .....Er veldig sur for det han gjorde... Føler meg brukt .

Lenke til kommentar
Ikke la han utnytte deg. Nå kjenner jo ikke jeg bakhistorien, men du skal ikke føle deg brukt. Da er noe feil.

Bakhistorien er veldig komplisert og lang..... Han veksler personlighet mot meg hele tiden.... Står aldri for noe av det nedpsykende han sier og gjør......

Han brukte masse tid og penger for å treffe meg flere ganger... I tillegg har han vist kraftig sjalusi mot meg. Han vet også at jeg får problemer av at han blokker meg, for da holder jeg meg uten nye menn i lang lang tid..... Jeg har en følelse av at han vil ha meg der, når det måtte passe han å komme tilbake.... men uansett, det er nedsig å bli blokket etter sex, og dårlig gjort....

Lenke til kommentar
Blokker han også så er du ferdi med fyren.

Han er blokkert. Men jeg er skuffet over hans oppførsel. Er nok normalt å være skuffet også tenker jeg... Jeg mener at menn som blokker jenter rett etter sex, kan ikke være riktig frisk i hodet sitt... Ahh han irriterer meg... Er sånn at jeg tenker at han aldri skulle fått noe ..... :)

Lenke til kommentar

Du har ikke tatt deg bryet om å forklare bakrunnen deres, så kan ikke si så mye med tanke på det, men det virker som du har de samme egenskapene som eksen min hadde da vi var sammen, veldig snill, omgjengelig og godtroende. Vet ikke hvor gammel du er heller, men han har brukt de egenskapene mot deg og gjort deg til en person han kan manipulere.

 

Er helt enig med resten av folket, det er ikke normalt og han ER ikke riktig frisk i hodet. Men gjort er gjort og det er bra av deg å ta tak i det og hindre ham i å gjøre noe mer. Skikkelig leit når slike folk utnytter jenter for egen nytelse.

 

Du får prøve å legge det bak deg nå og prøve å ordne deg et skikkelig kjærlighetsliv.

Lenke til kommentar

Han gjør det fordi det er den enkleset måten å komme i senga på damer, jo verre gutta behandler dere, jo mere interessert blir dere.

 

La meg gjette, det finnes sikkert dusinvis av snille gutter som gjerne ville hatt sex eller blitt sammen med deg, men du vil heller være venner.

 

Nå er ikke min intensjon å prøve å si at det er din skyld at han er drittsekk, men at du lar han bruke deg er noe du må ta ansvar for.

 

Du har sikkert et stort behov av å bli likt av alle, hvis han stadig aviser deg, lureer du på hva som er galt med deg (noe som det helt sikkert ikke er) og gjør hva du kan for at han skal like deg.

 

Kan garantere deg at med mindere du ungår sånne "bad gyus" i fraamtiden så kommer du til å bli såret OFTE.

 

 

Jaja, dette var ekstremt mye synsing, og det kan godt hende at det ikke stemmer i det heletatt, hva vet jeg, men det minte meg mye om tiden da jeg var ung. :)

 

Uansett så håper jeg at du finner ut av ting og at det ordner seg på dine vegne.

Lenke til kommentar

Her ble det litt rot med svaret mitt over, blandet din beskjed og min..... hehe

 

Det som skjer er at når han fyren avviser meg og blokker og kommer igjen og gjør det samme.... Så blir jeg mer intressert i å få napp hos han igjen... Merkelig nok..... Lurer liksom på hva som er galt med meg når han gjør det slik.... Og for at jeg skal våge å gå videre så vil jeg vite at jeg er noe mer enn det han gir uttrykk for liksom....huff.... vanskelig dilemma... men jeg får angst for å bli såret igjen..... Og dette vet han om. Og allikevel er han drittsekk....

 

Han vet litt for mye om hva som sårer, og hva som fører til at jeg sliter. Og han har nesten hele tiden tråkket på der jeg har svakheter... Samtidig har mannen vist kraftig sjalusi mot meg under treffene.... Meg og han bor langt i fra hveandre, og han ble irritert og rasende, og gikk nesten amok, da jeg prater om mine framtidsplaner med andre menn..... Han er jo enig i at meg og han ikke kan bli et par....

Lenke til kommentar

Vel, bli ferdig med han så fort som mulig, er ikke lett , det har jeg jo skjønt.

 

For å være ærlig, slutt å bruk tid på han. Ikke la deg lokke av hans dårlige oppførsel, det er lett å komme i en ond sirkel som er vanskelig å komme ut av. Sånne mennesker har lett for å se på damer som eiendom og ikke mennesker.

 

Dette er rett å slett ikke et forhold det kan komme noe godt ut av, kansje med untak at du setter mere pris på snille gutter etter en tid. Det virker faktisk som om noen jenter trenger et sånt forhlod for å "gå lei" sånne gutter uten at jeg skal påstå det.

 

Så lenge han får din oppmerksomhet ved å oppføre seg som et rasshøl, kommer han heller ikke til å slutte.

Lenke til kommentar
Vel, bli ferdig med han så fort som mulig, er ikke lett , det har jeg jo skjønt.

 

For å være ærlig, slutt å bruk tid på han. Ikke la deg lokke av hans dårlige oppførsel, det er lett å komme i en ond sirkel som er vanskelig å komme ut av. Sånne mennesker har lett for å se på damer som eiendom og ikke mennesker.

 

Dette er rett å slett ikke et forhold det kan komme noe godt ut av, kansje med untak at du setter mere pris på snille gutter etter en tid. Det virker faktisk som om noen jenter trenger et sånt forhlod for å "gå lei" sånne gutter uten at jeg skal påstå det.

 

Så lenge han får din oppmerksomhet ved å oppføre seg som et rasshøl, kommer han heller ikke til å slutte.

Blir lett for at jeg føler at han tar kontrollen over meg uten jeg ønsker det... Jeg sitter igjen med følelser som er vondt, og det vet han.... Føler akkurat han her, vet hvilke "ømme" punkter han skal trykke på......

Det virker sikkert litt teit ut, at jeg tar sånn på vei for noe sånnt ... Ville dere tatt på vei for det ? Hadde dere følt dere såret og i tankespinn , slik blir jeg.... er det unormalt ?

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Hva mener dere om det : Er det normalt å blokke en jente rett etter å hatt sex med henne ? Er dette normal høflighet ?

 

Ja, jeg møtte en mann som blokket meg. Han bodde i en annen by. Han har gjort det før, etter sex, for så å komme tilbake å virke dødsforelska ut...... Jeg skjønner meg ikke på han....

 

Han oppfører seg ganske naturlig for "mannen" å være. Intet vondt med det.

:)

Lenke til kommentar
Hva mener dere om det : Er det normalt å blokke en jente rett etter å hatt sex med henne ? Er dette normal høflighet ?

 

Ja, jeg møtte en mann som blokket meg. Han bodde i en annen by. Han har gjort det før, etter sex, for så å komme tilbake å virke dødsforelska ut...... Jeg skjønner meg ikke på han....

 

Han oppfører seg ganske naturlig for "mannen" å være. Intet vondt med det.

:)

 

ER dette normal oppførsel for menn ? Hva er vitsen med det ?

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...