Kimelimm Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Hei! Fikk så lyst til og få noen triste sanger på hodet. Det skal helst være en rolig sang, som "Blaine Larsen-How do you get that lonely" og "Whiskey Lullaby". Noen som vet om noen flere fine ? Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Jesse McCartney - beautiful soul. Dj sammy - Heaven. Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) roxette - it must have been love no doubt - don¨t speak eagles - desperado eagels - tequila sunrise Led Zeppelin - stairway to heaven kansas - dust in the wind forrige post nevner Dj Sammy - heaven, må si jeg holder en knapp på orginalversionen til bryan adams Endret 10. januar 2008 av SirAmp Lenke til kommentar
Kaffegriner Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Alkaline Trio - You're Dead Alkaline Trio - Queen Of Pain Alkaline Trio - Trouble Breathing de er litt triste.. selv om de kanskje ikke er så veeeldig rolige da.. Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 10. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2008 Takk for mange fine forslag, kom gjerne med fler! Lenke til kommentar
valbis Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 (endret) the cure - apart. den er nitrist! he waits for her to understand but she won't understand at all she waits all night for him to call but he won't call anymore he waits to hear her say forgive but she just drops her pearl-black eyes and prays to hear him say i love you but he tells no more lies hør sangen og du skjønner hva jeg mener! Endret 11. januar 2008 av valbis Lenke til kommentar
sigurd90 Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 (endret) Jokke-Bestevenner Den tristeste sangen jeg vet om. Beskriver hvordan to venner begynner med diverse morrosaker og havner skikkelig på kjøret. Var først etter at jeg leste litt om jokke og livet hans jeg skjønte hvor trist denne sangen var Edit: Legger ved teksten. Husker du før i tida, da du var min beste venn? vi delte alltid likt, samma hvem som skaffa oss spenn. Eksporten kosta 7, 50, jeg vaska opp på cafè. Tjente 120 om da'an med kost og losji, jeg har helt fornøyd med det. Og du var også fast ansatt, kjørte gaffeltruck på fabrikk. Vi følte oss som idioter, og tida bare gikk. Og vi pimpa for harde livet, fyllesjuken blei kaldt ignorert. Du bodde rett nede i gata, sammen blei vi reparert. Sammen blei vi reparert. Sammen blei vi reparert. Og vi leste, diskuterte, gikk på kino, hadde interesser. Vi var nesten populære, vi ble invitert på fester, vi to. Og vi drakk og vi lo, og ble nekta, og pælma på gata. Og vi slåss og fikk bank og dro hjem og drakk mer, og hata hele verden. vi to mot hele verden. Så havna vi skikkelig på kjøret, uten å skjønne det sjæl. Vi trudde vi var altfor smarte til å drikke oss halvt i hjæl. Så vi slutta, eller fikk sparken, og jeg blei med i et band. Livet så jævla lyst ut for meg, men kanskje litt mørkere for deg. Og bandet kom ut av skapet, og vi spelte i hele byen. Du forsvarte oss når vi var rævva, og skrøyt av oss når vi var bra. Og så bynte jeg å tjene penger, alle veit hvor de penga gikk hen. Og selv om jeg fikk mange nye, var du fortsatt min beste venn. Du var fortsatt min beste venn. Du var fortsatt min beste venn Men så bynte vi med det vi aldri skulle byne med. Og det gikk noen år, og så var du skikkelig på trynet. Og det gikk ikke lang tid før jeg var i samme båten, men jeg hadde råd til det, du måtte bøffe og stjæle. Og jeg veit hva du syntes om meg da. Men jeg klarte ihvertfall å kule'n, vendte hjem til Kong Alkohol Men du er fortsatt der ute et sted, hekta som bare det. Men jeg driter i hva folka sier, jeg har hørt hva blir sagt om meg sjæl. Men du bøffa aldri meg, så i boka mi er du fortsatt min beste venn. Du er fortsatt min beste venn. Du er fortsatt min beste venn. Husker du da vi leste, diskuterte, gikk på kino, hadde interesser. Vi var nesten populære, vi ble invitert på fester, vi to. Og vi drakk og vi lo, og ble nekta og pælma på gata. Og vi slåss og fikk bank og dro hjem og drakk mer, og hata hele verden. vi to mot hele verden. Endret 11. januar 2008 av sigurd90 Lenke til kommentar
Eldritch Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 (endret) Joy Division - Love will Tear Us Apart Nine Inch Nails - And All That Could Have Been Johnny Cash - Hurt The Cure - A Letter to Elise The Cure - Cut Here Antimatter - A Portrait Of A Young Man As An Artist Antimatter - The Weight of the World Paradise Lost - Nothing Sacred Damien Rice - 9 Crimes Kent - Socker Kent - Sundance Kid John Cale - Hallelujah Endret 17. januar 2008 av Eldritch Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Michael Andrews - Mad world Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 (endret) The Wrens - Thirteen Grand "Moving on is not fair when it leaves me on my own I lived my life waiting for tomorrow but I guess its your turn now We trade these lines to get us by but whats it matter You keep saying Jerseys not a home I thought I had it all figured out but look who got it wrong" Bright Eyes - Haligh, Haligh, A Lie, Haligh "But now we speak with ruined tongues And the words we say arent meant for anyone. Its just a mumbled sentence to A passing acquaintance, But there was once you. You said you hate my suffering, and you understood, And youd take care of me. You'd always be there. Well, where are you now?" Endret 17. januar 2008 av Aidskake Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 (endret) Drøm Hardt av Kaizers Orchestra Vær så snill og send meir brennevin La oss drikke som svin Noge å sove på Det blir ei lang natt så drøm hardt Stjernene sa du får et langt liv Du sko ikkje hørt på dei. Du sko holdt din sti rein Kun ei natt igjen så mangt du sko ha drømt Alt me kan gjer er å hjelp deg på vei I morgen må du ta de siste stega Og eg forstår at du spør Var dette livet, var dette alt Ebba Grøn - Die Mauer Creep og Paranoid Android av Radiohead. Endret 17. januar 2008 av Sebbe Lenke til kommentar
toth Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Ray LaMontagne og Damien Rice - To Love Somebody To fantastiske artister går sammen, gjør cover av Bee Gees.. Den er nydelig! Gratis, lovlig mp3 her: http://fuelfriends.blogspot.com/2007/03/ra...ce-duet-on.html Damien Rice - Sleep Don't Weep Ray LaMontagne - Lesson Learned Gode gamle Blowing in the wind! Lenke til kommentar
Kleif Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Something corporate - Konstantine The Verve - The drugs don't work Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Trust av The Cure er også ganske trist. Lenke til kommentar
frevild Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Knutsen og Ludvigsen - Matpakkevise. Om det sørgelige ved å få sine forhåpninger brutalt knust. 1 Lenke til kommentar
MoonJazz Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Changes av Ozzy er litte bitt trist. Lenke til kommentar
marfant Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Poets of the fall The Beautiful Ones Flies with a broken wing, she's ever so graceful, so like an angel, but I see, tears flow quietly. The struggle she's seen this spring, when nothing comes dancing, paying a handsome fee, and still she smiles at me. And I can't take it, no I can't help but wonder... Why do we sacrifice the beautiful ones? How do you break a heart of gold? Why do we sacrifice our beautiful souls? Heroes of tales unsung, untold. Sweet as an angel sings, she gives though she has none left but the last one, free, unhesitatingly. And I am humbled, I'm a broken mirror, and I can't help but wonder... Why do we sacrifice the beautiful ones? How do you break a heart of gold? Why do we sacrifice our beautiful souls? Heroes of tales unsung, untold. Why do we sacrifice the beautiful ones? Why when they walk with love alone? Why do we sacrifice our beautiful souls? Just trying to find their way home. Lenke til kommentar
Testo Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Leaves`s Eyes- For Amelie Lenke til kommentar
.com Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Bette Midler - The Rose kan vel nevnes Lenke til kommentar
Howie-O Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 (endret) Michael Jackson - Little Susie Porcupine Tree - stop swimming Endret 18. januar 2008 av Howie-O Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå