Gå til innhold

Project: Big Brother Stryn *OFFLINE*

QBab

Anbefalte innlegg

Jeg og kameraten min har så interessante liv at vi har bestemt oss for å dele det med andre som ikke har et selv.

Vi kommer til å sende live stream av hybelen vår 24/7 og dele med dere daglige katastrofer som matmangel, blindvold og ville fester med etterfølgende hang overs.

Prosjektet er helt i start fasen og vi er glad for det vi har klart så langt, nemlig streame bilde direkte til nett.

Vi har føreløpig bare et billig webkamera som kun dekker trynet mitt, dette skal da byttest ut med et semiproft nettverkskamera. Som faktisk er laget for denne type bruk.

Vi har også trøbbel med å få streamet lyd til alle, for lite lys på hybelen og dårlig opplastningshastighet.

Etterhvert vil alle problemene blitt tatt hånd om.

Big brother stryn link

Edit: Cam is now OFFLINE. <- gjennomgår templateskifte og modifisering.

Edit2: Trass den dårlige kvaliteten har vi hatt gjennomsnittlig 5 stk som streamer og over hundre unike brukere har vert innom og kikket. Bra start :)

Edit3: Vi søker nå folk med kompetanse innen "Media streaming"

Endret av QBab
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Big Brother stryn, faktisk :p

jaja, får vel ikke mer morro enn man lager selv der heller.. :)

kan jo øke spenningen litt (om det i det hele tatt er mulig da, siden det er grensesprengende nå), ved at personene beveger seg litt og sånt da, kanskje, men bare et forslag :p

Lenke til kommentar

Forslag avslått!

Edit: Det kommer det kommer, ikke mye vits med det dritt kameraet og uten lyd.

Edit: Dessuten driver det stygge camet og zoomer hele tiden, går jo ikke an og se noe -.-

Endret av QBab
Lenke til kommentar

Hehe, for sent igjen karer. Nei vi kan dessverre ikke ha det på 24/7, det stjeler alt for mye båndbredde atm. Han jeg bor hos får ikke spille wow og da blir det liv i leiren skjønner dere, kan sikkert sende et liveshow når han tilter, dere kommer til å le dere i hjel. ^_^

Så inntill videre kommer det til og være litt av og på, for å si det sånn det er helt i startfasen og vi har bare et kamera. Som forøvrig oppfører seg helt idiot, zoomer inn og ut automatisk og det går ikke an og stoppe det. =/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...