Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Vista krasjer hvert eneste installasjonsforsøk..

Anbefalte innlegg

Prøver installere Vista 64 ultimate OEM på fresh maskin.. Det henger helt vilkårlig under installasjon . alt fra 1% "pakker ut" til "klargjør" <-- siste post.. noen som har noen gode ideer?

Er så lei at det ikke funker nå >_<

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvor lenge lar du den stå sånn?

Jeg trudde også det var noe galt og lot den stå i en time da begynnte den med noe annet og fortsatte.

Får du noen feilmeldinger?

Ingen feilmeldinger. Har prøvd å latt den stå i 10-15 minutter. Musen reagerer dog ikke når den tilsynelatedende "henger". Var det det samme hos deg?

Setter stor pris på all hjelp.. ;)

Lenke til kommentar

Jeg la merke til at den "stoppet fremdriften" med en grønn bakgrunn

Pakket sikkert ut masse filer men den viste ikke noe tegn til å jobbe.

Du burde i alle fall la den stå en time mens du ser på en film for å være sikker på om det er noe feil hvor en det så skulle være.

Lenke til kommentar
Jeg la merke til at den "stoppet fremdriften" med en grønn bakgrunn

Pakket sikkert ut masse filer men den viste ikke noe tegn til å jobbe.

Du burde i alle fall la den stå en time mens du ser på en film for å være sikker på om det er noe feil hvor en det så skulle være.

Vel nå har jeg også opplevd at den tilsynelatende henger når jeg skriver inn produktnøkkel også.. Så jeg vet ikke.

Started med 4x1 gig rambrikker.. roterte litt med dem (2 om gangen).. Prøvd å ta ut det ene av 2 evga 8800gts skjermkortet.. for å være helt ærlig vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre nå. ;/

Bruker p5n-t skjermkort

2x Evga 8800 gts 512

4x corsair 1 gig pc 8500 minnebrikker

Samsung 500gb 7200rpm hd

q6600 CPU

Ingenting er "tuklet med" selvfølgelig... ;(

Lenke til kommentar

Hvis du skal komme videre med innstallasjonen må du ta ut to minnebrikker, Vista klarer ikke å bli innstalert med 4GB.(det er fikset i SP1, men det hjelper deg lite nå)

Jeg hadde også problemer under forrige innstallasjon med bruk av USB-mus(kan godt være BIOS-relatert), men med USB-tastatur gikk det fint.

Lenke til kommentar

Naa har jeg proevd allt som er innenfor mitt kunnskapsnivaa for aa faa det til aa virke.. Ser ut som dette er et problem ved kortet etter aa ha gjort litt googling.

Har faatt installert Vista naa, men det krasjer helt vilkaarlig.

Det er lenge siden jeg har drevet paa med pc-byggning.. er dette noe jeg kan regne med aa faa byttet paa bakgrunn av? eventuelt hva burde jeg gjoere?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...