Usagi Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jenter er svært opptatt av vekt og når de føler at de ikke er ideal vekten, syter de som bare det. Jeg har en kjæreste som etter min mening ikke overhode er tykk men hun sier så og mener også at jeg syns hun er for tykk nesten uansett hva jeg sier. Noen som vet hva man skal si til slikt for å få hun gla og si at jeg liker henne perfekt som hun er? Lenke til kommentar
nettii Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 jenta: synst du eg er feit? gutt: ja slik fikk typen meg til å slutte å spør om det Lenke til kommentar
Usagi Skrevet 9. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2008 Sikkert svært effektivt men det må da finnes en litt mer vennli metode! Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Svar på en måte slik at vedkommende ser at du tydelig er irritert over å bli spurt om noe slikt. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 La maskinen stå på på denne tråden slik at hun "tilfeldigvis" ser det... Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jenter er svært opptatt av vekt og når de føler at de ikke er ideal vekten, syter de som bare det. Jeg har en kjæreste som etter min mening ikke overhode er tykk men hun sier så og mener også at jeg syns hun er for tykk nesten uansett hva jeg sier. Noen som vet hva man skal si til slikt for å få hun gla og si at jeg liker henne perfekt som hun er? "Nei. Jeg synes ikke du er feit. Du vet hva jeg synes, now quit yer yappin!" Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 sei at du syns ho er den deiligste dama som fins, at du elsker den sexy deilige rumpa henna, og at ho ikkje har noke overhode grunn til å føles seg feit. visst ho gjer det, så får ho begynne å trene for å ordne på sjølbildet og sjølvtilliten. Lenke til kommentar
cFc Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 "Hadde jeg synes det så hadde du blitt dumpa på dagen.." Tror kanskje hun blir litt nervøs av en sånn kommentar, men klagingen vil nok muligens stoppe Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Eventuelt kan du jo si når hun sier at joda, du synes det: "Fint at du bestemmer for meg hva jeg mener da, så slipper jeg tenke selv" Lenke til kommentar
NevroMance Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Likte det enkle og meget effektive "ja" jeg. Lenke til kommentar
Stinkey Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 "Hva kan man si til jenter som sier de er tykk?" - Mye rart. Så og si alt faktisk. "Hva kan man si for at de skal slutte å syte om det siden det selvfølgelig ikke stemmer?" - Vel, la oss si det sånn at finner du på noe så er du en av veldig få. Men seriøst... Hva med å spørre tilbake om hu vil ha din mening eller hennes mening Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Tingen er at jenter som syns de er for tjukke, kan bli like forbanna og såret av at du bare blånekter hele tida. Da får du plutselig "Lyver du til meg? Hvorfor kan du ikke bare være ærlig?" slengt i fleisen og en kald skulder resten av dagen. Lenke til kommentar
Gjest Guest_jaja_* Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Har fått det spm mange ganger, fra flere jenter. Dette funker å si: "Jeg syns du har en bra kropp jeg" "Jeg syns du har en fin figur jeg" Lenke til kommentar
notalive Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) Du kan komme med et motspørsmål, og spørre om hva hun synes. Da vil hun bli litt overrasket og si noe som "uh, jaaa ...", og etter det sier du noe som "okei, vel, jeg synes <det du synes>. Du burde så klart mene at hun ikke er tykk, da. Edit: sånn rent egentlig så vet du jo at hun har bestemt seg og mener hun er tykk, uansett hva du mener. Endret 10. januar 2008 av notalive Lenke til kommentar
NevroMance Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) Eller du kan gjøre som hu. Spør om hu synes du er tykk, så insisterer du på at du er tykk. Fortsett dette over en stund, og til slutt vil hun nok innse hvor plagsomt det er og gi seg Endret 10. januar 2008 av NevroMance Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Det er ikke mye du kan si, men jeg likte den siste forslaget. Lenke til kommentar
dimetho Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Må si meg enig med NevroMance her, genialt forslag Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 har slutta å svare på det, så no spør ikkje dama lenger. hehe. Lenke til kommentar
B25S Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Svar: Nei, du er helt perfekt du ! Eller: Ja, feitedorris. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå