Gå til innhold

RSS-funksjonalitet fra Diskusjon.no oppdatert

Anbefalte innlegg

Hei,

Vi har nå gitt Diskusjon.no sine RSS-feeder en overhaling, og tilbyr nå en rekke forskjellige feeder, disse er nå tilgjengelige via RSS-ikonet i oversikten nederst i forumet (via RSS-ikonet).

Skulle dere ønske noen andre spesifikke RSS-feeds så gi lyd her, så skal vi se hva vi kan få ordnet. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tenkte faktisk på RSS-feeden i sted, la den til og like etter jeg tar den i bruk er det bedre tilbud :ohmy:

Godt jobbet, men jeg synes det er ulempe at en må trykke, deretter skrolle, lettere om alterantivene hadde kommet ovenfor der vi klikker.

Eneste jeg savnet var mine innlegg til jeg kom på at det ikke trenges. Men har alltid ønsket meg en "alarm" for når noen svarer i tråder som er på "Mine innlegg".

FEIL:

Hver gang man ber om rss-feed blir en redirectet til en side som viser det som er i skjul under, en må deretter trykke seg tilbake. (nyeste Opera)

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

KRITISK FEIL: RSSene virker å fungere på samme måte som "Nye innlegg", sjekket nyhetene fra "Spill" men det lå mange oppdateringer jeg kjente igjen fra "Nye innlegg", nei, grunnen var ikke at det var postet der. Har fått tråder som overhodet ikke passer inn og de er overtallig. Slik det ser ut nå er det kun en hel haug av forskjellige navn på samme funksjon.

Endret av TSP
Lenke til kommentar
Hei,

Vi har nå gitt Diskusjon.no sine RSS-feeder en overhaling, og tilbyr nå en rekke forskjellige feeder, disse er nå tilgjengelige via RSS-ikonet i oversikten nederst i forumet (via RSS-ikonet).

Skulle dere ønske noen andre spesifikke RSS-feeds så gi lyd her, så skal vi se hva vi kan få ordnet. :)

En god ting kan aldri sies for ofte ;)

Lenke til kommentar

jeg ønsker bare at rsfeeden "siste nyheter fra Hardware" skal virke som før .

man skal komme direkte til artikkelen det handler om .

om deler det opp i flere rsfeeder betyr ikke så veldig mye.

jeg vil bare bli kvitt denne unødvendig scrollingen

hvorfor skal det for pokker være så vanskelig å få det til ?

jeg ser ikke grunn til dere har disse rsfeedene hvis dde ikke virker

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Har vel med at det kommer nye innlegg i samme tråd.

Det som plager og irriterer meg veldig er hvordan funksjonaliteten som ble annonsert i denne tråden, FORTSATT ikke virker som det skal. Selv om problemet ble nevnt første dag.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Det er 4 måneder siden dette ble "lansert" og det inneholder fortsatt en kritisk feil i hvertfall en eller flere feeds. Som for eksempel "Spill"-feeden hvor det til tross for at det kun er for Spill kommer inn veldig mange tråder fra andre kategorier i oversikten, jeg tviler på at mye feilposting er grunnen til feilen ;) Etter å ha testet med flere feeder er det en mulighet for at det ikke gjelder alle feedene, men det gjelder hvertfall Spill-feeden.

Fiks det snart!

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 6 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...