ninaelise Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hva synes dere om disse? Har lyst på en saccosekk eller noe liknende, og kom over denne. Noen som har prøvd og/eller vil anbefale? http://www.shoporama.no/produktgruppe.php?kategori=23 Lenke til kommentar
Vassbytta Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Dessa dere er jævli gode å sitte i(sove og).. Absolutt verdt pengane!! Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Ikke så dumme de der Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 De så deilige ut, men hva skjer om den faller bakover mens du ligger der? :| Den så ikke så veldig stødig ut. Lenke til kommentar
Rune-B Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 De så deilige ut, men hva skjer om den faller bakover mens du ligger der? :| Den så ikke så veldig stødig ut. Da vil jeg tro du våkner Selges disse i møbelforetninger? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Åh, nå kom jeg til å tenke på den stygge, turkise saccosekken vi hadde når jeg var liten. Savner i grunn den gamle typen, de nye blir liksom aldri de samme. =P Lenke til kommentar
Haelas Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Tror at møbelringen selger de der, mener og ha sett de der for ikke så lenge siden Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 De hadde mange sånne på Electroworld-messen på lillestrøm. Utrolig deilig å ligge i. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå