Prux Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hei. Kan noen hjelpe meg med den nyeste patchen til bf2? Skjønner ikke den forklaringen som er i filen, så jeg får ikke opp banen der man kan velge baner på SP og MP. Lenke til kommentar
hightow Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Highway Tampa er ikke inkludert i 1.41-patchen Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 sitter på skolen nå så gidder ikke linke, men pathcen er 1.41(google it) Highway tampa må du laste ned for seg selv. enkelt... Lenke til kommentar
Prux Skrevet 11. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2008 Jeg har lasta ned 1.41 patchen og highway tampa, men man må gjøre noe mer for at den skal funke... Jeg har lasta ned 1.41 patchen og highway tampa, men man må gjøre noe mer for at den skal funke... Lenke til kommentar
hightow Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Du må installere de. Først 1.41-patchen, deretter Highway tampa. Lenke til kommentar
Prux Skrevet 11. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2008 Du må installere de. Først 1.41-patchen, deretter Highway tampa. Hvordan instalerer man highway tampa?? Lenke til kommentar
hightow Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Hvis du vet hvordan du installerer 1.41-patchen, så vet du hvordan en installerer highway tampa ? Lenke til kommentar
Prux Skrevet 11. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2008 Lese readme filen? Jo, men jeg skjønner ikke hvor jeg skal legge mappa... Hvis du vet hvordan du installerer 1.41-patchen, så vet du hvordan en installerer highway tampa ? 1.41 patchen lasta jeg bare ned, men på highway tampa måtte jeg lagre den først Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Man legger den ikke i noe mappe, bare dobbel klikk og det fikser seg selv Lenke til kommentar
hightow Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Jeg vet ikke hva du mener er forskjellen på å laste ned og lagre først. Når du laster ned en fil, så lagrer du den på din pc. Både patchen og highway tampa skal være såkalte kjørbare filer (.exe) som du må starte etter at du har lastet de ned. Lenke til kommentar
Prux Skrevet 12. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2008 Man legger den ikke i noe mappe, bare dobbel klikk og det fikser seg selv Fy søren så dum jeg er!! Jeg skjønte ikke så masse pga denne: The install process for both Windows and Linux is the same: - Navigate to your Battlefield 2 Server install folder - Open the folder <install folder>\mods\bf2\Levels - Copy the "highway_tampa" folder into the "levels" folder - Finally just add the map to your rotation as normal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå