Grand Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Hei, meg å en venn skal ha gymmen snart. vi har kun 30 min på oss, og det må være oppvarming og uttøying med. det er 3 ting vi ikke kan ha. - ballspill generelt - Arobic - jogge Vi skal ha musikk inntil og alle elevene må være med, det er viktigste. Hadde vært veldig fint med noen tips. Mvh Sander + vi kan ta vekk musikken. Endret 9. januar 2008 av Sno Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Er du på jakt etter et styrke program? eller mer utholdenhet? Endret 9. januar 2008 av *@lex* Lenke til kommentar
Grand Skrevet 9. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2008 hmm, med tanke på at det er på 30 min, så tror jeg det er best styrke. Men den må være morsom, fordi vi må ha med alle i gruppa. Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 hmm, med tanke på at det er på 30 min, så tror jeg det er best styrke. Men den må være morsom, fordi vi må ha med alle i gruppa. Styrke er ikke morsomt for folk som ikke viser interesse, så det kan bli vanskelig. Du kan jo kjøre dem litt hardt med Intervall løp i 5minutter. sette opp kjegler og dele opp i lag. Så må taperne ta 20 push ups e.l Etter det kan man kan henge i en ribbeveg og ta mage øvelse. Del opp i par og hvert par for en ball hver. den må ligge på beina til han som henger i ribbevegen mens den andre løper til den andre veggen og tilbake, og vica versa et par runder. Man kan også klatre i tau vis dere har det. Har sikkert flere forslag, kommer bare ikke på noe mer nå. Håper det hjalp Lenke til kommentar
andiss Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 KJor denne, denne elsker alle 20 push ups 20 sit ups 15 push ups 15 sit ups 10 push ups 10 sit ups 5 push ups 5 sit ups 1 ( hold deg oppe ) push ups 1 ( hold strak kropp) sit ups skal jeg love deg at alle elevene elsker deg etter du er ferdig, og dagen etter kan de som aldri ha lOfta eller gjort noe i livet sitt, vaere sA stOl i kroppen at de kan sA vit bevege den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå