DNA Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Tenkte å levle en druid for arena og har hørt at PvE er bedre siden serverene har like mye BG og arena action som Pvp er dette sant? Og da tenkte jeg på å ikke bli drept 100 ganger til level 70 for det er ikke moro og da tar det 100 ganger fortere tid. Så hvis PvE er like bra hvilken server bør jeg velge da? For best arena action med guilder for arena og BG ofc. Er så lei av locken min Lenke til kommentar
PcT Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 pve har ikke like mye bg/arena action pga det faktumet at det er færre på pve servere som bryr seg om pvp derfor mindre spillere å grpe med. Veldig få veldig gode folk på pve og. (min egen mening) Lenke til kommentar
PSV Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Ikke helt enig. Det er ofte mange flere som kjører PVP som spiller på PVP-servere, men de som faktisk spiller PVP på PVE servere gjør det egentlig ganske bra. Hevder seg i toppen osv. Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Jeg spiller på Stormrage, som er i den berømte BG#9 (Cyclone), så hvis du vil gjøre som alle de "pro" folka kan du sikkert transferre dit Lenke til kommentar
Zerd Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Jeg spiller på Stormrage, som er i den berømte BG#9 (Cyclone), så hvis du vil gjøre som alle de "pro" folka kan du sikkert transferre dit Hvorfor er Cyclone berømt? (har ikke hørt det før) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Jeg spiller på Stormrage, som er i den berømte BG#9 (Cyclone), så hvis du vil gjøre som alle de "pro" folka kan du sikkert transferre dit Hvorfor er Cyclone berømt? (har ikke hørt det før) De tror de er berømt Lenke til kommentar
storken Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 #Rampage er imo den beste battlegroupen i EU. Når det kommer til PvE vs PvP så kan det være greit å velge PvP, det gir deg flere valg senere Lenke til kommentar
Overguard Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 En god del Duelist's\Gladiator horde spillere migrerte til Draenor. Så horde siden på Draenor har mange gode spillere og Draenor er PvE. Lenke til kommentar
maskin Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) #Rampage er imo den beste battlegroupen i EU. Når det kommer til PvE vs PvP så kan det være greit å velge PvP, det gir deg flere valg senere Spiller Disc prest på både Rampage (haumarush alliance) og på Cyclone (undead preist, stormscale). På Rampage har jeg ikke så veldig bra gear ligger på 400 resilience, men der har jeg 1,9k rating 2v2 med warrior og 2k rating i 3v3 med warrior pala. På stormscale derimot har jeg s3 våpen, 2 vengefull og 484 resilience og spiller bedre setup i 3v3 med de samma folka (warrior/druid/priest) og sliter med å komme over 1850 rating. 2v2 klarer jeg ikke å komme over 1800 engang. Så ikke kom her å si at rampage er noe bedre Battlegroup, den suger kuk i forhold. Den kan rett og slett ikke måle seg med nivået i Cyclone. For å ta et eksempel, om du fulgte med i 5v5 laddern i s2 var laget Knockout suveren med 2700 rating (200 rating foran neste), de flytta til cyclone i s3 og nå ligger de på 7-8 plass 100-150 rating fra føste plassen. Det er helt klart et mye høyere nivå på Cyclone i forhold til rampage. Endret 10. januar 2008 av maskin Lenke til kommentar
Overguard Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Nå har ikke jeg noen argumenter for å si at Rampage er dårlig, men etter det jeg har hørt er Cyclone og Blackout de beste Battlegroupene. Har aldri hørt at Rampage har blitt nevnt engang inntil nå Uansett, det jeg kan si er at Cyclone er en forholdsvis vanskelig Battlegroup siden jeg har spilt der siden dag 1 og har blitt Gladiator i begge sesongene med knappe marginer. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Blackout er helt grei Battlegroup. Lenke til kommentar
skuggedrepar Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Misery BG passer virkelig til navnet. Misery. Hold deg unna den. Møter folk med s2 på 1300-rating wtf?I tillegg ville jeg uansett levla på pvp-server. Du kommer jo i samme bg'er og møter samme arenateams uasnett om du tar en pvp/pve server, men hvis du virkelig går inn for pvp er det kos med pvp-guilds, og de eksisterer nesten ikke på pve-servere. Lenke til kommentar
PcT Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Blackout=Cyclone>Rampage IMO. Har ikke spilt på Rampage selv men har vært topp i både blackout & cyclone. Vanskelig å si hvordan bg'n er uten å ha vært 2.2k + i begge dog. (Er først der kremen kommer inn) Lenke til kommentar
yuo are smart Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 (endret) Misery er nok blandt de hardeste battlegroups i EU, selv om det ikke er noen "BG9" i EU. Blir også litt dumt å si "<insert random BG> er DEN beste BGen i europa, helt uten tvil!", når man ikke har spillt på eg høyt nivå i alle. Og forresten, ikke kom til frostmane, det er allerede kø her pga migrators og dritt. Endret 11. januar 2008 av Bamboocha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå