Underpants Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Nå nettop fant jeg teen min. Teen som er ment for meg. Teen som har tilhørt meg hele tiden uten at jeg har visst det, men i dag var dagen for opplysning. Twinnings' Prince of Wales. :love: Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 og hvor kan den skaffes? er en tegutt jeg og ^^ Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 9. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2008 og hvor kan den skaffes?er en tegutt jeg og ^^ Jeg fant den hjemme, men jeg kan sende deg en PM hvis/når jeg finner det ut. Var en svart pose btw. Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 do that hvilken smak er det? Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 9. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2008 Skal ramme den inn nå. Her er det som står bakpå: "A blend of China's finest black teas carefaully selected to give a light, delicate flavour, appreciated by connoisseurs everywhere." Så vakkert. Btw: Går det ikke ann å laste opp bilder i Gledesutbrudd eller no'? Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Nå nettop fant jeg teen min. Teen som er ment for meg. Teen som har tilhørt meg hele tiden uten at jeg har visst det, men i dag var dagen for opplysning.Twinnings' Prince of Wales. :love: Den testet jeg ut i sommer også, er en utrolig herlig te. Gratulerer med ditt funn! Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Gratulerer . Jeg vil også ha . Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 9. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Gratulerer . Jeg vil også ha . Hva slags person er du da? Btw: Takk for gratulasjonene! Endret 9. januar 2008 av Underpants Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 9. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2008 Men uansett, jeg får legge meg nå. Sees i morra te-mennesker. Gleder meg til å stå opp og lage te. God natt. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Gratulerer. Drekk mjølk gut! Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Kaffe om morgenen. Te etter skolen foran dataen. Kaffe etter middag. Got it? Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 slukner om jeg ikke drikker kaffe i 7 tida om kvelden. ellers går det mye i te, earl grey osv Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) Jeg er en tilfeldig te-gutt. Tar alltid forskjellig te... Ja, vet jeg er en te-skam. Endret 10. januar 2008 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Te kan varieres, men det er kun et merke som gjelder; Twinings. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 10. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2008 Jeg er en tilfeldig te-gutt. Tar alltid forskjellig te... Ja, vet jeg er en te-skam. Ingen skam i det. Sjelen din er bare på en søken etter sin mente te. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Synest egentlig all te smaker like vondt men kan hende jeg også kan prøve den der Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Men jeg husker teen fra min barndom... Det var verdens beste te... Man kunne bare ta posen i munnen og kjenne den herlige smaken! Husker ikke hva slags te det var... Har levd et liv i sorg på grunn av det. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 10. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2008 Men jeg husker teen fra min barndom...Det var verdens beste te... Man kunne bare ta posen i munnen og kjenne den herlige smaken! Husker ikke hva slags te det var... Har levd et liv i sorg på grunn av det. For en grusom historie! Men tenk hvor digg hvis du fant den igjen! Finnes det en tetråd? Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Men jeg husker teen fra min barndom...Det var verdens beste te... Man kunne bare ta posen i munnen og kjenne den herlige smaken! Husker ikke hva slags te det var... Har levd et liv i sorg på grunn av det. Call Veronica Mars? I fail. Underpants: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=743133 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) Ja https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=743133 EDIT: For sen... Er ikke en gang dedikert nok til te at jeg kan adressen utenat... Endret 10. januar 2008 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå