Howard Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Tre og et halvt år siden sist – nå er det på høy tid med en design-oppgradering her på Hardware.no! Les mer Lenke til kommentar
Spr0cket Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) nå er nå jeg ganske treg når det gjelder å venne meg til nye ting, så jeg er litt skeptisk til sånt. still - tøft! menne, jeg savner direkte søk i prisguiden fra forsiden. kan vi få tilbake det? edit: der var det jo. dere har jo blitt veldig pene og rene. litt oversiktlig nå i starten, men det går seg vel til. Endret 9. januar 2008 av Spr0cket Lenke til kommentar
haalo Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hva skjedde med Hardware.no - Dynamisk? Jeg savner å kunne ha noen vinduer alltid på topp på siden. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Ser bra ut. En ting, though, som eg har sett med ein gong: Les Også-kolonna i enkeltartikkel-visning gjer heile sida skeiv og rar. Går vel an å få putta tilsvarande innhald under artikkelen? Lenke til kommentar
Såkk Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Flott design! MEN veldig hårfint mellom annonser og artikkler, men det er vel noe man må regne med i dag, det er vel tross alt en reklamefinansiert side... Lenke til kommentar
wil Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hei. Jeg synes det ble mer rotete nå. Jeg likte ikke det nyeste designet. Men jeg har en Ide: Hva om dere f. eks har både siden med det nye og det gamle designet og kan man velge hvilket design man vil bruke før man går inn på hardware.no? Jeg synes det hadde vært fint. Lenke til kommentar
haalo Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hei. Jeg synes det ble mer rotete nå. Jeg likte ikke det nyeste designet. Men jeg har en Ide: Hva om dere f. eks har både siden med det nye og det gamle designet og kan man velge hvilket design man vil bruke før man går inn på hardware.no? Jeg synes det hadde vært fint. Enig, det forrige var mer oversiktlig. Lenke til kommentar
!alex! Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 ser veldig pent ut for øyet, men må si at jeg er litt forvirra. regner med at det bare er en vanesak. Lenke til kommentar
Alexander Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Fint men uoversiktelig Lenke til kommentar
Sozeles Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Synes det nye designet er ekstremt uoversiktelig og det er ganske "hulter ti bulter" på midten. Vil også påpeke den svært glidende overgangen mellom annonser og artikler... Lenke til kommentar
abcosv Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Rotete. Det ser ut som en blanding mellom arngren-sidene og itpro.no. Lenke til kommentar
Vallahovin Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Det nye designet ser jo kult ut sånt da MEN... er bruker vennligheten på topp da!!!! Nei jeg synes det er flere ting ved siden som ikke er der lenger som var der i går (altså det gamle designet), vil da presisere bla. at speedometeret er borte fra øverste linje noe som var til svært stor nytte for meg og sikkert mange andre? Andre ting er at det er ikke like lett å søke i prisguiden som tidligere da den sto under "søk i Hardware". Vil gjerne ha noen kommentarer til dette fra brukere! Som kanskje er enige om dette eller uenige? Vil også ha noe svar fra redaksjonen om mulig, om disse gamle endringene vil bli satt tilbake til dette nye designet. Ellers er det ett mye tøffere design, godt jobba. :!: Lenke til kommentar
Submoose Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Rotete. Det ser ut som en blanding mellom arngren-sidene og itpro.no. Det værste er at det er sant Kanskje det burde vært en "overklokking" "bolk" på høyresiden der. Sammen med programvare, mac, linux osv. EDIT: Mangler også dynamisk hardware.no Endret 9. januar 2008 av Submoose Lenke til kommentar
mandela Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Dette var rotete. Nyhetskildene fra andre steder på venstre side var gode å ha, nå er de helt malplasserte synes jeg. Og det hadde vært bra å fått tilbake meldingstelleren i "siste fra forumet". Endret 9. januar 2008 av mandela Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Denne artikkelen kom vell et par timer for sent? Ellers så vil jeg si som jeg sa i BETA'en, nydelig design! Men ikke fult så god layout. Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 det jeg hadde likt var et mer tydlig skille mellom nye artikler (de store i midten) men dere har vell vert innom det som er i løpe av den tiden dere har jobba med det =) .. var helt greit design. men ikke mer en det. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Syns dette ble meget bra. Langt bedre enn før, mer gjennomtenkt. Folk venner seg nok til siden etter hvert, alltid klager over småting i starten av nye design. En ting jeg selv la merke til er at bakgrunnen ikke er lik for forsiden og når du leser en sak (fra hvit til hvit/lysebrun). Vet ikke om det er med vilje eller ikke. Vært bedre for flyten sin skyld å ha samme bakgrunn overalt. Lenke til kommentar
Stian216 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Det ser veldig bra ut. Lenke til kommentar
abcosv Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Tror jeg har funnet en bug på gamer.no-sidene. Om jeg trykker på et screenshot i en spillartikkel, blir jeg sendt til forsiden i stedet for til bildet jeg vil se. Lenke til kommentar
nightflyers Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Pent design, men direktetilgang til prisguiden MÅ TILBAKE!!! Sidene laster også mye tregere enn før... går seg kanskje til? Mvh Petter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå