qeamer Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Se her ja! Nydelig layout må jeg si, dette kom overraskende å fresht Lenke til kommentar
Vyper Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 He he, trodde først jeg var kommet på feil side Ser riktig lekkert ut dette. Lenke til kommentar
night_mare Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Fikk sjokk selv jeg... Hadde hatt siden oppe et par timer uten å være her, trykka på en link, trykket tilbake, og WTF? Sikker på at jeg var på feil side, sjekket adress-baren opptill flere ganger Men ja, veldig lekkert Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Det ble pent, nettverket trengte en oppfrisking, har ventet på dette lenge og det var verdt det Ellers må jeg komme med noen ting jeg savner, som dynamisk skin til forumet og det virker som hurtig redigerings valget ikke funker helt som det skal etter oppgraderingen Lenke til kommentar
PastaJensen Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 likte godt rubikkene som viser nyheter frå dei forskjellige HW kategoriene. Lenke til kommentar
Asak Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Men hvor linken til bredbåndstest ? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Men hvor linken til bredbåndstest ? Høyre kolonne. Et stykke ned Savner forøvrig nyhetsfeeden fra andre sider som lå helt til venstre før Endret 9. januar 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Det funker ikke å benytte seg av de fine vinduene man har i forumet heller nå... Får bare feilmelding når man prøver å trykke på dem for å komme til en sak.. Men alt er jo helt nytt nå, tar tid å få alt til kommunisere igjen Lenke til kommentar
Asak Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Men hvor linken til bredbåndstest ? Høyre kolonne. Et stykke ned Savner forøvrig nyhetsfeeden fra andre sider som lå helt til venstre før Finner fremdeles ikke linken. I min høyre kolonne har jeg først reklame, så HW logo, så Ferske Diskusjoner, så Ukens Produkt. Så kommer det ikke mer. Mangler det noe hos meg ? Lenke til kommentar
dennis.se Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 dette var jo fint. litt forvirrende til å begynne med dog.. hadde vært kjekt med en liten skillelinje mellom de to hovedkolonnene på hovedsiden. og på artikkelen om den nye layouten ser det ut som at det er noen bugs det er ingen diskusjon under artikkelen (selv om artikkelen slutter med "Vi hører gjerne din mening i formumtråden nedenfor!"). artikkelen ble dessuten publisert 1.jan 1970 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Finner fremdeles ikke linken.I min høyre kolonne har jeg først reklame, så HW logo, så Ferske Diskusjoner, så Ukens Produkt. Så kommer det ikke mer. Mangler det noe hos meg ? tenkte vel egentlig på den midterste jeg da rett over "Populært i prisguiden" Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Finner fremdeles ikke linken.I min høyre kolonne har jeg først reklame, så HW logo, så Ferske Diskusjoner, så Ukens Produkt. Så kommer det ikke mer. Mangler det noe hos meg ? Gå inn på hardware.no og blar du nedover og ser på høyresiden.. det er et stykke ned faktisk... Bare bla så finner du det.. Er en blå annonse.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Også her mangler det en link til gamer.no helt øverst på sida. Lenke til kommentar
Asak Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Finner fremdeles ikke linken.I min høyre kolonne har jeg først reklame, så HW logo, så Ferske Diskusjoner, så Ukens Produkt. Så kommer det ikke mer. Mangler det noe hos meg ? tenkte vel egentlig på den midterste jeg da rett over "Populært i prisguiden" fant den hm, var litt rask, finner linken men den tar meg bare tilbake til forsiden Endret 9. januar 2008 av Asak Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Også her mangler det en link til gamer.no helt øverst på sida. Dette kommer så snart gamer går live. Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Flott design , ble litt overrasket . Lenke til kommentar
Xiphac Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Dette var en hyggelig overraskelse. Den nye layouten ser virkelig fin ut. Lenke til kommentar
Teodor1979 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Sitter på nattskift og surfer litt fram og tilbake og ramla nesten av stolen når jeg kom inn her nå :!: Så skikkelig fancy ut dette ja Lenke til kommentar
flabben2k Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Likte den gamle layouten bedre. Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Likte den gamle layouten bedre. Kanskje en vanesak? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå