Inaktivbruker_101125 Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Fikk endelig ny bukse i dag! Har alltid ønsket meg det siden jeg var veldig liten: En lexow bukse. Ekstremt fornøyd! Har spart en stund nå, fikk endelig min nydelige ost! P.S Jeg er seriøs! Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Hesten fikk endelig truse. Har gledet meg siden jeg var 4 år. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 8. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2008 Hesten fikk endelig truse. Har gledet meg siden jeg var 4 år. Med mine varme hjertestråler, sier jeg gratulerer! Men den slår ikke bikkjam mi som fikk nye sokker til jul Lenke til kommentar
MrRexor Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Fikk endelig ny bukse i dag! Har alltid ønsket meg det siden jeg var veldig liten: En lexow bukse. Ekstremt fornøyd! Har spart en stund nå, fikk endelig min nydelige ost! P.S Jeg er seriøs! Kødder du med meg nå? Lenke til kommentar
andiss Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Fikk endelig ny bukse i dag! Har alltid ønsket meg det siden jeg var veldig liten: En lexow bukse. Ekstremt fornøyd! Har spart en stund nå, fikk endelig min nydelige ost! P.S Jeg er seriøs! litt av en bardomsdrOm , jaja Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Blir ikke mye fred i verden om du ønsker deg bukser xP! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå