Gå til innhold

Hvilket MMO RPG spill skal jeg velge?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei, jeg har nå lyst til å kjøpe meg ett RPG spill, det må være online med endel andre. Jeg vurderer å prøve WOW, men det er jo ganske gammelt nå da. Noen som har noen forslag på spill? Vil ha en ny opplevelse med å lage en karakter å bygge den opp. Lei FPS og andre spill.

 

Håper noen har noen bra tips.

Takker :D

 

Har spilla sykt mange år mmorpg her iallfall, og det er blandt anna 5 år med ultima online hvor jeg var drittsekk til de grader, slakta og loota kappa huet av andre spillere og solgte tinga dems og ga hodet i trade vindu ved banken (safe sonen) syns sånn var sykt morsomt og nå er jo det spillet ødelagt pga patches osv så.. ikke noe å tenke på egentlig dette men :) uansett den typen spill er konge.

www.darkfallonline.com er et jeg vet som kommer i fremtida og dette lages av et firma med folk som har uo som et slags forbilde evt hva jeg har fått med meg.

 

Så dette er jo Full pvp men sier jo ikke det er full anarki men du har valget til å gjøre det du vil liksom. Treffer på en så håper jeg seff du kan stjele.. slakte eller sånn med fyren..

 

Og ville aldri testa lord of the rings, vet det er bedre grafikk i det osv. Men har spilla wow i et par år nå og ja det er ikke noe å sette fingern på der. Gameplayet gjør opp for grafikken for å si det sånn.

 

Har en på jobb som spilla begge og han sa lord of the rings var passe Eventyrland greier, dårlig pvp ? om d var noe i det hele tatt og ellers langt fra så gjennomført som wow er, med mindre du er hekta ringenes herre seff, men regn med endel kjipere spill samme hva folk sier, tross alt en grunn til at de fleste spiller wow.

 

Må vel egentlig velge selv hva type spill om du går etter et spill hvor du kan drepe andre spillere og tjene deg rik på å være drittsekk og ha det gøy som det eller om du vil bare gå i drømmeland og aldri kunne slakte ned de irriterende drittungene, du må tåle det i wow uansett men lord of the rings tror jeg aldri jeg ville prøvd :>

 

Eve online , Darkfall online( lest og fulgt med på forum mye spennende om det blir slik det er ment å bli) og ultima online eller wow, er dem jeg vet og har prøvd som er ganske nice spill. Og nå til uka skal jeg prøve meg på Tabula rasa, så ganske interresant ut dette også.

Endret av Piokk
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b
Men er vanskelig å komme inn i Wow nå? Som er så sinnsykt mange som er gode liksom?

 

Kan ikke akkurat påstå at det er vanskelig å komme inn i.. Heller et av de enkleste spillene å være nybegynner i.

Til og med dama låner accen min og spiller en del med ;)

Og stadig flere starter nye characters og nye spillere starter så.

Lenke til kommentar

tar ikke lange tida å bli 70 i WoW, hvis du skal starte med det, start med det nå.

 

sånn at du har en lvl 70 klar til Wrath of the Lich King. jeg har tadd pause (ikke spilt på 4 mnd) p.g.a endgame raid'ene ble nerfa (lettere), no fun akkurat nå.

 

skal starte når expansion packen kommer. :)

 

 

Men gjør som oss andre, putt en pekefinger på Age of Conan.

Lenke til kommentar

Bare synd at runescape som spill er ganske forferdelig.

 

Hvis du ikke allerede spiller et MMO, vent til litt utpå våren, så ramler det inn med gode alternativer. Godt mulig du kommer til å like spill som WoW eller LoTRO om du prøver dem, men jeg tror jeg ville ha ventet til alle valgmulighetene lå på bordet - særlig når de er like rundt hjørnet.

Lenke til kommentar

Guildwars har en søt liten PvE del, men lagt mest vekt på PvP. De sier selv at det er et CORPG, men det er både multiplayer og online ~ (M)MORPG.

 

Ellers så har vi jo en en del god biter:

-Lord of the rings online

-WoW

-Anarchy Online

-Linage(har ikke prøvd)

-Final Fantasy Online (ikke prøvd)

-Vanguard(ikke prøvd)

-Everquest(ikke prøvd)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...