Gå til innhold

Ungdomsbåt til rundt 20000


Anbefalte innlegg

Er på leiting etter ein ungdomsbåt med max pris på 20000(kan være litt over).

Har disse krava:

- 9-13 fot

- 9,9(15) eller større motor

- rattkonsoll

- ikkje speedbåt

- lokalisert på vestlandet

 

Vil ikkje ha speedbåt fordi det er ikkje akkurat egnet til fisking og for fleire enn 2 personer. Vil bli dratt bak ein anna båt når eg ikkje kjører den. Er vel muligens feil tid å finne noe bra, men er det noen som har noen forslag? Skal kjøpe brukt.

 

Takker for all hjelp

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kanskje også ha en båt du kan ta krabbe med også? Altså hvis du bor på vestlandet så har du gode muligheter for dette, viss det lyder intresant så bør du ikke kjøpe en båt som ligger høyt over vannflaten.

Har allerede liten gummibåt som sikkert er grei til det, skal ha den med på båt ferie. Det vil sei i følge med vår 35 fots Dominator. RIBer er alt for dyre, og litt farts reduksjon pga sleping gjer ikkje noke.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

en båt jeg ikke ville anbefalt er gh 10... ligger ganske lavt i vannet, tåler lite bølger uten at det spruter noe inni h... inn i båten, også ser de jo ikke så fin ut.

 

men hvis den skal brukes til mye fisking osv, så kan du jo prøve hasle summer fun, river osv. det er jo båter som tåler en del mer skraper :)

Lenke til kommentar
en båt jeg ikke ville anbefalt er gh 10... ligger ganske lavt i vannet, tåler lite bølger uten at det spruter noe inni h... inn i båten, også ser de jo ikke så fin ut.

 

men hvis den skal brukes til mye fisking osv, så kan du jo prøve hasle summer fun, river osv. det er jo båter som tåler en del mer skraper :)

Du hvordan er det med det egentlig? Sånn som jeg har fått det med meg så tåler disse støt og slag, men får de ikke mye lettere riper? De må da også være dritne å fikse på hvis du får noen form for skade?

Lenke til kommentar
Hva er det som må gjøres med den da?

Den trenger ivertfall ein god vask, har nok ikkje blitt vasket siden den var ny. Må ta utav styrekonsollen, setene og ta av kontrollboksen for å motere det igjen, alt hang på 1 skrue kvar og var veldig laust, styre vaieren må smørest, sikkert ikkje vert smørt siden den var ny den heller. Må få stillt inn giret, for når eg tar den i revers bytter den ikkje gir før på halv full gass bakover, hørest ikkje så veldig bra ut. Og prøve å reparere ei sprekke i setet på babor side. Blir nok bra til slutt. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...