Noseferatu Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 (endret) Her er kommentartråd for Prosjekt: "CubeX" (trekabinett). Hjelp meg i mål, ved å poste: Ris, ros, tips, triks, forslag og ideer. Takk på forhånd. Selve arbeidsloggen finnes HER! Endret 5. januar 2008 av Dronefucaz Lenke til kommentar
Snagga Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Blir nok Kjempe bra detta =D gleder meg til og se mer. Hilsen Snagga Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Ser lovende ut det her ja. Jeg ville hatt 120 mm vifter. Jo større jo bedre, og du har jo plass til det. Jo større vifter, jo mer luft flytter de, og jo mindre støy lager de i forhold til luftstrømmen. Det finnes jo også noen 140 mm vifter som er ganske nice. Er de komponentene du har satt opp ting du har fra før? Hvis du først skal kjøpe, ville jeg nok tatt i litt mer på den fronten, men skjønner hvis du har noe fra før og ikke gidder å kjøpe nytt... Lenke til kommentar
Noseferatu Skrevet 6. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2008 (endret) Jeg ville hatt 120 mm vifter. Jo større jo bedre, og du har jo plass til det. Jo større vifter, jo mer luft flytter de, og jo mindre støy lager de i forhold til luftstrømmen. Det finnes jo også noen 140 mm vifter som er ganske nice. Sant det du sier. Høyded og bredden på fronten er jo ganske stor, og i og med at jeg har 1 blå 120mm vifte fra før av, satser jeg på å få tak i 1 til. Er de komponentene du har satt opp ting du har fra før? Hvis du først skal kjøpe, ville jeg nok tatt i litt mer på den fronten, men skjønner hvis du har noe fra før og ikke gidder å kjøpe nytt... De delene er fra en eldre pc, kun strømforsyningen som er ny og lekker. Får dessverre ikke noe bedre hardware, pga mangel på penger. Skal også bruke I/O panelet, samt "kort-panelet" fra den pcen. Skal ta bilder av den andre pcen og legge de ut siden. Takker for kommentar I.A.G og Snagga. Endret 6. januar 2008 av Dronefucaz Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 (endret) Ser fint ut . Velg så store vifter du har plass til siden de ikke trenger å gå rundt så fort for å få inn mye luft og lager derfor lite støy. En ting som kansje ikke var så bra er 3D tegningene du har tegnet for hånd. Er en god ting å bruke linjal også må du huske paralelle linjer og at alt skal ende i et punkt. Endret 14. januar 2008 av KnewtFan Lenke til kommentar
Noseferatu Skrevet 15. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2008 Fårse på det med vifter litt senere ut i prosjektet. 3D tegningen er skisser, og jeg vet at de ikker står i perspektiv. Er ganske dårlig til å tegne. ;P Lenge siden update nå, kommer en i løpet av uka. Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Fårse på det med vifter litt senere ut i prosjektet. 3D tegningen er skisser, og jeg vet at de ikker står i perspektiv. Er ganske dårlig til å tegne. ;P Lenge siden update nå, kommer en i løpet av uka. Sketchup er gøy. Lenke til kommentar
Snagga Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 er det lenge til det kommer en update? gleder meg veldig =D Mvh Snagga Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Har dette prosjektet stoppet opp? Eller er det bare worklogen som har stoppet opp? O.o Ikke bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå