Gå til innhold

Aftermath - HWtreff i Oslo 5 januar '08

DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Jadda!

Da er man hjemme fra et fint treff på TGI Friday's i Oslo :)

Koselig å møte de gamle kjente og noen nye fjes, bla. Jesper Karsrud ;)

Maten var som vanlig god og som vanlig dyr, samt øl'en.

Sykt bra med den såkalte ballong-sjekkemetoden til barnebordet til de bertene på bordet ved siden av :p Haha

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det var ganske hyggelig vil jeg si, kom nettop hjem nå. Bestemte meg for å stikke hjem isteden for å snuble rundt i byen ved utesteder som sikkert har 20-årsgrense for det meste, kan ta en stund hvis man må gå fra sted til sted. Tror mange av de eldre trodde jeg var under 18 siden jeg satt ved barnebordet forresten , perfect cover :p.

Sykt bra med den såkalte ballong-sjekkemetoden til barnebordet til de bertene på bordet ved siden av :p Haha

Det var nok et uhell vil jeg tro, tror uansett de ikke ble særlig imponert :D.

Jacob :)

Lenke til kommentar

Det var nok et uhell vil jeg tro, tror uansett de ikke ble særlig imponert :D.

Nei, altså, jeg skrev lappen, og den var ment for voksenbordet. Gjett om det var flaut da den ble sendt til nabobordet! Var jo skrevet på forum-innavlsk, så de fikk kelneren til å oversette og greier. Jesus..

Ellers kult :) Forum irl :wee:

Lenke til kommentar

Det var jo bare utrolig artig :D

Må si jeg gleder meg til neste treff. ^^ på samme måte som med HW-Fotballen, så var det utrolig artig å se folkene man har snakket med det siste året.

Kelneren var jo artig, btw. Bare kom å hentet brusen min, for så å fylle på nytt. Det ble 2 liter brus på meg, og tilsvarende doturer etterpå.

Såh, om det ikke var for at jeg og Sameboe klarte å misse bussen med 2 min, og man kom hjem til en noe gretten mamma senere på kvelden. Så var det utrolig artig :D

Lenke til kommentar

jeg bestilte bord til 25 stykker. vi måtte sette på et ekstra bord til voksenbordet i tilleg til at det satt noen på hjørner og sånn.. så vi var nok 30+.

Jeg, Hylo, Heilage og en random (som jeg ikke husker navnet på) dro ikke på Møllers. vi koste oss andre steder :new_woot:

nå koser jeg meg med Silmerilla og Captain Morgan.

Det var kjipt å komme forsent til den bussen, og hun dama som var på gråten ^^

hva for noe dame?

Endret av ilpostino
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...