Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Planlagt en date, og lurer på hva du skal finne på? Noen tips her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det var på tide med en slik tråd, for det føles ut som jeg sier det samme i alle trådene.

Men komishow blir jo litt som kino igjen, man får ikke pratet sammen. Det positive er jo at hun sannsynligvis koser seg med deg, og får inntrykket av at daten med deg gikk veldig bra. Men jeg er ikke helt sikker på om det er den riktige plassen å dra de første gangene.

Når det gjelder laserspill, så er det noe som sier meg at det er mer morsomt for gutten å skyte rundt enn det er for jenta han tar med seg. Det kommer jo litt an på interessen jenta har også selvfølgelig.

En tur i nærområdet er en fin greie, men her burde det egentlig kobles sammen med noe annet. Det blir litt "Så. Hva skal vi gjøre nå?"-stemning etter en time i en park. Gjerne stikk innom en cafè og hent en kaffe el.l og sett dere i parken en plass.

Og til slutt, hvis du allerede har bedt henne med på date og går på peppes samtidig som du kan å prate for deg, så funker det også. Der får du hvertfall snakket med henne, noe du ikke får på kino.

Hvis du går på den lokale klubben din for å spille biljard med kompiser noen ganger i uken, så er det helt klart førstevalget ditt hvis du skal ta henne med en plass. Ingenting er som å være i sitt rette element når man skal prate med henne. Du får rett og slett bedre selvtillit fordi du vet du mestrer hva dere holder på med. Og du får en mindre ting å tenke på.

Bra tråd!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ikke dumt med snøballkrig heller nei, men da kobles vel dette opp mot "en tur i nærmiljøet" tenker jeg. Dersom man går en tur og det blir stille så kan du jo bare ta fatt i litt snø og lempe det på jenta, hun tar garantert igjen enten med å røve å skyve deg uti snøen eller ta fatt i litt selv. Og vipps så har du jo kroppskontakt ;)

 

Man må aldri glemme og være leken :thumbup:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Ikke dumt med snøballkrig heller nei, men da kobles vel dette opp mot "en tur i nærmiljøet" tenker jeg. Dersom man går en tur og det blir stille så kan du jo bare ta fatt i litt snø og lempe det på jenta, hun tar garantert igjen enten med å røve å skyve deg uti snøen eller ta fatt i litt selv. Og vipps så har du jo kroppskontakt ;)

 

Man må aldri glemme og være leken :thumbup:

Ja det er klart, men det bør jo nevnes nå som det er snø overallt i landet.

 

Dette er en genial mulighet for push/pull samt være playful.

 

Enhver fatter at man ikke dunker den hardeste ballen i fjeset på dama...

Endret av Cape
Lenke til kommentar
Enhver fatter at man ikke dunker den hardeste ballen i fjeset på dama...

QFT! :whistle:

 

Må nesten utvide med AKING! Prøvd dette, vel og merke med haugevis av andre folk, men var en fin affære for å bli kjent, ikke minst med henne men med fellesvenner, samt å vise seg fra sin lekne side! Jeg snødynka henne i alle fall ikke! ;)

Lenke til kommentar
Gjest guest 2

Fotballkamp funker fett;)

eg og noen kompiser skulle på kamp rett før sommerferien, og så spurte eg ei vennine av meg om hun ville vere med(var ikkje klar over at hun var min store kjærlighet før etter denne turen).

hun blei med og me hadde det ganske kjekt heile gjengen.

blei ein del små flørting på heile turen (til/fra/på kampen), blei på ein måte å gå på kamp med kompiser for hun gikk bra inni gjengen. forsjellen var bare at hun er det beste som har sjedd meg.

 

dette var skrevet på ein litt forrvirrende måte, men mitt forslag: ta hun med på fotballkamp viss begge er interesert;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Gjest Guest_Chippflipp_*

Hmm, skjønner..

Men er dette ting som hun allerede forventer seg, eller må du gi en eller annen form for hint..?

 

Er det da bedre å være ærlig å si at man ikke har mye penger, når man spør henne ut eller vil det ødelegge intrykket hennes av deg?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...