Ståle Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Som topic sier, er det mulig a bruke min TomTom ONE 3rd Edition som en GPS mottaker for PC program? Windows eller Linux. Er det enkelt a sette inn en ny minnebrikke, eller har de gjort det umulig a bytte? (altsa a apne boksen) Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 5. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2008 Jeg fant ut at det ikke er mulig a lage en rute med flere enn 3 punkter. Hva ma jeg gjore for a fa det til? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 6. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2008 Trodde na det var flere enn meg som hadde en One. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 7. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2008 Dette synes jeg var litt darlig.. =/ 95 folk som har vaert innom traden, og ingen vet noe Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 9. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2008 Far vel stikke innom TomTom forumet da. Lenke til kommentar
asbhegge Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Les testen, virker som det ikke er mulighet for ekstra minnekort, er kun 512 MB innebygd: http://www.amobil.no/artikler/tomtom_one_3rd_edition/45805 Vet kun at en kan bruke Garmin opp mot nroute på pc. har ikke hørt at en kan bruke tomtom som gps enhet til pc Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 9. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2008 Vet at det ikke er mulighet for ekstra minnekort til One, men det ma da vaere noe inni. Og om det er mulig a bytte det inni, uten a matte lodde veldig. Er det heller ikke mulig med en hack eller noe? Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Neppe praktisk mulig å bytte flash-brikken. Noen grunner: lav tilgjengelighet på den type brikker for sluttforbruker ikke sikkert at hw/sw støtter større brikke reflow-lodding og pakke som ikke er ment å lodde verken av eller på med vanlig utstyr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå