Scotty Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 (endret) [email protected] la meg til på msn, og personen som skriver sier han er Mark Zuckerberg(skaperen av facebook). Han sier han har lagt til et antall helt tilfeldige personer fra Norge, og resten av verden. Det er definitivt ikke en robot av et slag, og jeg har spurt noen spørsmål for å sjekke om det faktisk er han, middels vanskelige spørsmål. Det har blitt svart riktig hittil. Men virker veldig usansynlig å snakke med en slik person. Noen som har hørt noe om den mail adressen eller lignende? Tips til vanskelig spørsmål jeg kan spørre for å virkelig finne ut om det er han? Endret 3. januar 2008 av Scotty Lenke til kommentar
Aces Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 en mailadresse som begynner med www? jaja.. Prøv med et skikkelig vanskelig spørsmål og sjekk hvor raskt svaret kommer. husk at han kan google han og;) Hvorfor har han lagt deg til foresten? Hva vil han med deg? Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 3. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2008 en mailadresse som begynner med www? jaja.. Prøv med et skikkelig vanskelig spørsmål og sjekk hvor raskt svaret kommer. husk at han kan google han og;) Hvorfor har han lagt deg til foresten? Hva vil han med deg? Mailadressen er med www. ja Han er interessert i min mening om facebook hovedsaklig, og spør litt diverse spørsmål om facebook. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Spør han når "is" ble fjernet som prefiks i statusfeltet! =) Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 3. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2008 Spør han når "is" ble fjernet som prefiks i statusfeltet! =) hm, det fant jeg selv ved første resultat av google. Ikke så spesielt vanskelig spm med andre ord. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Siste fra samtalen nå: «Scotty» sier: How many persons, in Harvard, have said that you have stole their idea for facebook? were there any twins? how many? What is their site called now? [email protected] (E-postadressen er ikke bekreftet) sier: You have really dug yourself deep. [email protected] (E-postadressen er ikke bekreftet) sier: To be honest I dont record of everyone. «Scotty» sier: If you are Mark, this wouldn't be difficult really [email protected] (E-postadressen er ikke bekreftet) sier: All right. [email protected] (E-postadressen er ikke bekreftet) sier: Their site is called Connectu.com, no twins has ever tried to frame me. «Scotty» sier: Does Winklvoss say anything too you? [email protected] (E-postadressen er ikke bekreftet) sier: The pig Aron has said he founded a "college-social-network" «Scotty» sier: Who is Tyler's twin? Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Finn på ett eller annet bullshit som aldri har skjedd med facebook og spør hvordan han følte seg da det skjedde el. Eksempel: How did you feel when you were sued by microsoft for copyright troubles? (Dette har jo aldri skjedd med facebook, men kanskje han svarer som om det faktisk skjedde...) Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 (endret) Copyright troubles nice touch. ...be han sende deg en melding på facebook da for lols skyld. Carl Endret 3. januar 2008 av Carl M Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 3. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2008 (endret) Mer av samtalen.. at noen hadde giddet å legge meg til og holde ut med all bullshitten jeg sier.. Får ihvertfall kanskje signert bilde i posten.. ikke at det er store sjanser for det heller.. menmen [email protected] (E-postadressen er ikke bekreftet) sier: I can send you a letter? «Scotty» sier: Yes, if that is possible, that would be great! [email protected] (E-postadressen er ikke bekreftet) sier: I can do so tomorrow. Allright. [email protected] (E-postadressen er ikke bekreftet) sier: But im not quite easy, I have to know where to send the letter. «Scotty» sier: Street:xxx Post code/town: xxx Norway don't need more then that right? [email protected] (E-postadressen er ikke bekreftet) sier: That should be enough, will be in touch at monday if there is any problems.. «Scotty» sier: Thank you. But a question about this though, if you were/not sure yet obviosuly/ Mark, then how come you would have time for this? Just to prove to one person that you are someone important? [email protected] (E-postadressen er ikke bekreftet) sier: As in any other job, I have spare time. I like to talk to people all over the world, make connections, maybe even do business. [email protected] (E-postadressen er ikke bekreftet) sier: Did you want a signed picture? [email protected] (E-postadressen er ikke bekreftet) sier: in the letter «Scotty» sier: Hold on, I found an even easier way, no childs play as you say, I saw you have a profile on facebook. But there isn't the posibility for others to add you as a friend, understand that. But you can just add me as a friend then, right? [email protected] (E-postadressen er ikke bekreftet) sier: Friends are friends.. I will send you a letter «Scotty» sier: You and me both know that facebook offers the possibility to remove friends. So add me for a short time, then remove [email protected] (E-postadressen er ikke bekreftet) sier: Im well aware of that «Scotty» sier: Anyone can send a letter and quite many can fake signatures.. Only one person can add me for s short time on facebook [email protected] (E-postadressen er ikke bekreftet) sier: You will get a letter sooner or later.. Wait a week [email protected] (E-postadressen er ikke bekreftet) sier: I have to do some work.. Sorry Scott. ...be han sende deg en melding på facebook da for lols skyld. Det skal jeg gjøre neste gang! Endret 3. januar 2008 av Scotty Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 (endret) Kvifor skulle han bruke så mykje tid på å overbevise deg om kven han er? Hadde det vore Mark, kunne han ikkje lagt ein undersøkelse på Facebook sånn at alle fekk svart? Edit: Brev? Brev? Kva i alle dagar skulle det bevise? Endret 3. januar 2008 av Zeph Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Virker litt fake, ser ut som han prøver å lure seg unna helt på slutten der. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 3. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2008 Kvifor skulle han bruke så mykje tid på å overbevise deg om kven han er? Hadde det vore Mark, kunne han ikkje lagt ein undersøkelse på Facebook sånn at alle fekk svart? Edit: Brev? Brev? Kva i alle dagar skulle det bevise? Er på samme tankene. Hvorfor gidde å bruke tid på overbevisning? Et brev med signatur ville bevise noe, ikke at jeg er spesielt interessert i det akkurat. Kan heller spørre senere om å sende PM på facebook Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 3. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2008 Kva ville det bevise? Signaturen til Mark vil jo bevise at det er han? Om det er en person som studerer og kopierer en signatur så ville jeg føltes nok synd på personen at jeg hadde svart på noen spørsmål. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Fyren la til meg på msn nå også Skal jeg godta fyren eller er det bare bullshit? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Kva ville det bevise? Signaturen til Mark vil jo bevise at det er han? Om det er en person som studerer og kopierer en signatur så ville jeg føltes nok synd på personen at jeg hadde svart på noen spørsmål. Veit du korleis signaturen hans ser ut? Om ja, er det ein signatur som ikkje kan forfalskast? Om nei, korleis skal du då vite at det er han? khaffner: Eg trur det er BS, men du må velge sjølv. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 3. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2008 Fyren la til meg på msn nå også Skal jeg godta fyren eller er det bare bullshit? Godta, spør han om å sende PM for å bevise neste gang han er online! Lenke til kommentar
j-- Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Haha, selvfølgelig er det bare bull. Uansett er ikke adressen book.com facebook sin. Hadde det vært [email protected] eller [email protected] som hadde lagt deg til, så kanskje kanskje kanskje. Slutt å vær naive og godtroende, folkens. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 3. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2008 (endret) Veit du korleis signaturen hans ser ut? Om ja, er det ein signatur som ikkje kan forfalskast? Om nei, korleis skal du då vite at det er han? Niks, men om Yahoo har prøvd å kjøpe facebook for 1 milliard, så finnes nok signaturen hans på internett ett sted. Skjønner bare ikke hvorfor en tilfeldig person ville legge til en annen og påstå at han var mark zuckerberg..antar at det er slik Endret 3. januar 2008 av Scotty Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Enjoy your anthrax!! Carl Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 høres litt ut som "mark suckerberg" ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå